Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maar waarom een feature maken voor die enkele keer dat zoiets gebeurt en het echt een toevoeging is aan een topic? Stuur de tekst dan even naar die moderator en vraag de tekst toe te voegen, wij kunnen namelijk wel posts editen in gesloten topics
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die enkele keer gebeurd mij toch regelmatig anders. Nou zijn dat relatief kleine berichten, maar zeker als je nog even iets aan het uitzoeken bent (duurt wel een paar minuten), is dit echt rete irritant.
Beetje net zo irritant als wanneer je naar de friettent gaat, zegt dat je zo terugkomt, omdat je nog even geld moeten pinnen en bij terugkomst de friettent dicht is.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 07-05-2014 02:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het kan goed zijn dat de moderator niet wil dat er nog posts aangepast worden na het slotje, en jouw feature zou betekenen dat wij een na-controle moeten gaan doen. Een slotje is een slotje, en een DM naar de moderator betekent dat die afweging gelijk kan worden gemaakt. En omdat je zelf de moeite moet doen een DM te sturen, zul je zelf al de afweging gaan maken of het echt relevant is. Ik zie dus weinig zinvols in deze feature, maar misschien dat er andere crew wel voor is
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wij moeten de orde handhaven en met een post-slot edit of nieuw bericht kan dat niet gegarandeerd worden.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Misschien wat minder vaak reageren in brakke topics dan?Zeror schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 02:14:
Die enkele keer gebeurd mij toch regelmatig anders.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 07-05-2014 09:34 ]
Intentionally left blank