Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muismat voor de R.a.t 9 Voor FPS spellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen.

Ik ben op zoek naar een muismat voor de r.a.t 9.
Ik heb wat research gedaan en reviews bekeken.
Volgen deze is het slecht om een donkerkleurige muismat te nemen, en is een harde muismat ook slecht i.v.m met reflecties die terugkaatsen naar het lazer oog.
Ik merk zelf ook aan het muis dat die soms moeite heeft omdat de muis soms niet reageert op kleine bewegingen( tijdens snipen of ver schieten).(Mouse Tracking Issues)
Heb de muis net 4 dagen binnen en heb het gevoel dat ik hem nog niet echt op volle potentieel heb kunnen gebruiken.

Heeft hier iemand zelf de r.a.t 9 en welke muismat gebruik je.
Ik speel zo-ie-zo alleen maar FPS spellen (battlefield, cod team fortess 2, half-life enz.)

Alvast bedankt voor lezen.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45
Ik kan je alleen vertellen dat ik een Steelseries Sensei 2x heb, en gebruik zelf zowel de Steelseries QCK+ als de steelseries 4HD(plastic hard) en ik vind hard plastic toch wel heel erg prettig. Je muis vliegt eroverheen en de reactie is ook sneller. De QCK+ is een hele grote softcover mat en is ook prettig op zijn moment maar mijn voorkeur gaat uit naar snelheid zonder veel moeite en dan is hard plastic toch wel heel erg prettig. Het is als het ware alsof die zweeft.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

Topicstarter
Yo thanx voor je reactie.

Klopt hard plastic is 10x beter. Ik heb een oogje op de starwars the old republic van razer.
Vind wel raar dat Madcatz niet echt een officiële mousepad voor de r.a.t series heeft.
Wel hebben ze hun eigen G.L.I.D.E maar ik weet niet echt of dat zo slim is omdat deze soft zijn.