Ik heb verschillende HBO opleidingen gedaan, maar geen enkele daadwerkelijk afgerond. Dit waren vooral studies richting Economie en Communicatie. Ik wilde in eerste instantie van mijn uit de hand gelopen hobby (IT) niet mijn werk maken. Uiteindelijk op een helpdesk van een klein IT bedrijf begonnen en door kennis en interesse doorgegroeid. Tegenwoordig run ik de helpdesk en en heb ik een hele serie aan nevenfuncties. Waarbij ik ook werkzaam ben op de sales afdeling voor de invulling van de meer technische kwesties.
In mijn ervaring zul je nooit exact je vak leren aan de opleiding. Uiteindelijk komt het naar mijn mening vooral aan op je eigen kunnen en drive. Waar ben je goed in en blink je in uit. Vaak kom je daar pas achter als je werkt en er verschillende taken op je pad komen.
In mijn ervaring zul je nooit exact je vak leren aan de opleiding. Uiteindelijk komt het naar mijn mening vooral aan op je eigen kunnen en drive. Waar ben je goed in en blink je in uit. Vaak kom je daar pas achter als je werkt en er verschillende taken op je pad komen.