Toon posts:

Primair scherm laptop stuk, secundair scherm niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De beeldbuis van mijn laptop is stuk (inverter heeft de geest gegeven).

HDMI-kabeltje naar TV heeft me een poos uit de brand geholpen totdat ik Windows herinstalleerde (wou de laptop optimaliseren als mediacenter). Sinds de herinstallatie van WIndows verschijnt er geen beeld meer op de TV.

De geluiden bij het opstarten tonen aan dat de laptop nog steeds werkt. Er komt gewoon geen enkel beeld op mijn secundair scherm (de TV)

Kan iemand mij helpen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als de inverter kapot is moet je nog steeds wel wat op het scherm kunnen zien. Misschien daar even naar kijken en dan het in Windows oplossen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:50

Quad

Doof

Driver installatie moet voldaan worden om de uitvoer naar je tweede scherm correct te kunnen doen.
Of probeer middels een FN + combinatietoets de externe uitvoer te bereiken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:12:
Driver installatie moet voldaan worden om de uitvoer naar je tweede scherm correct te kunnen doen.
Of probeer middels een FN + combinatietoets de externe uitvoer te bereiken.
De FN combinatie heb ik al geprobeerd ... geen succes :s

Hoe kan ik de driver installatie voldoen? Is er een manier om te checken welke drivers niet (correct) geïnstalleerd werden?
PilatuS schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:12:
Als de inverter kapot is moet je nog steeds wel wat op het scherm kunnen zien. Misschien daar even naar kijken en dan het in Windows oplossen.
Idd als ik met een felle lamp op m'n scherm scheen, kon ik nog dingen onderscheiden (dat was voor de herinstallatie van Windows). Omdat het primair scherm toch tot niets meer diende heb ik de beeldbuis uit de casing verwijderd en er een leuke foto ingeplaatst.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heeft de laptop ook niet tevens vga aansluiting, zou die niet herkend worden zonder driver, zodat het installeren wat makkelijker gaat?

Met een zaklamp kom je ook al een heel eind ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja die foto zal geen installer tonen met een zaklamp, rest alleen nog de mogelijke vga port op het ding...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:18:
heeft de laptop ook niet tevens vga aansluiting, zou die niet herkend worden zonder driver, zodat het installeren wat makkelijker gaat?

Met een zaklamp kom je ook al een heel eind ;)
Zowel VGA-aansluiting als HDMI-kabel laten me in de steek. Geen beeld op het secundair scherm.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat word muziek cds draaien en wegzwijmelen bij die foto! :X

[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-05-2014 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Quitting is for smokers!

Als ik de handdoek in de ring gooi bij een klein softwareprobleempje, wat moet ik dan aanvangen wanneer Skynet live gaat?

Tot dusver heb ik geleerd dat ik met een driverprobleem zit. Enig idee hoe ik kan diagnosticeren welke driver de dwarsligger is en welke driver ik moet installeren?

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

skoozie

SCSI

Via teamviewer scherm overnemen? Beeldscherm terug plaatsen? Weet niet welk os je draait, zou je je eigen systeem op afstand kunen hacken, beeldscherm op afstand overnemen en zo driver installeren?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:50

Quad

Doof

Welke type laptop heb je?
Daar kan je driver van opzoeken en installeren.

Probeer ook eens windows toets + P.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7zfMfxeL3shzxLYtFWtu3_7wPP7Lm4_j0DEIt-d9QTgTF61QiJ7GorQ

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 06-05-2014 22:35 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Mijn scherm was ook stuk ,zat een grote barst in en kreeg ook geen beeld meer op me extern scherm.
Mijn oplossing was gewoon het scherm demonteren,hierbij forceerde ik extern gebruik van me scherm.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Pagina: 1