Wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07 19:17
Ik heb bij aanschaf van een nieuwe pc een voucher voor de pc-versie van Watch Dogs gekregen. Punt is, ik had de game al gepre-ordered voor de PS4. Om heel eerlijk te zijn heb ik de game liever op de PS4 dan op de pc, maar omdat ik het zonde van het geld vind om twee kopieën van hetzelfde spel te hebben zit ik een beetje met een casus. Zal ik mijn pc voucher verkopen voor 30 euro op marktplaats (of een andere dergelijke site), waarbij ik mijn pre-order van 68 euro behoud, of zal ik mijn pre-order cancelen en mijn voucher voor de pc houden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Aangezien je al aangeeft dat je de game liever op de PS4 gaat spelen. Dan verkoop je de voucher toch of geef een aan iemand oid.

Dit had mijns inziens best in het watchdogs topic gekund , had je wellicht ook gelijk een aantal liefhebbers voor de voucher.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07 19:17
Flex0r schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:33:
Aangezien je al aangeeft dat je de game liever op de PS4 gaat spelen. Dan verkoop je de voucher toch of geef een aan iemand oid.

Dit had mijns inziens best in het watchdogs topic gekund , had je wellicht ook gelijk een aantal liefhebbers voor de voucher.
Ik wist niet dat er een Watch Dogs topic was, excuses. Ook wist ik niet dat het was toegestaan om vouchers op dit forum te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Op het forum niet direct daar is het vraag & aanbod gedeelte voor. ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03

BM

Moderator Spielerij
Ik denk dat de opties wel gegeven zijn. Geef je voucher weg, of verkoop 'm. Verkopen idd niet via dit forum :)

Aangezien ik denk dat hier verder geen suggesties meer uit gaan komen gaat dit topic op slot.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.