Toon posts:

AT kast met ATX mobo + voeding??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een AT kastje liggen.

Kan ik hierin een ATX mobo met natuurlijk een ATX voeding stoppen?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Tuurlijk, wat kan niet.
Effe passen, wat in de weg zit weg knippen (van de kast dan he >:) >:)).
Is dit een goede oplossing, Nee, heb je er wat aan: Mag je zelf beslissen (Hint: 3 letters).

Mzzl Diamon

And The Only One

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij hebben at moederborden andere 'gaatjes' dan atx moederborden. kan dus een probleem zijn om je moederbord goed in je kast te maken

(maar voor tweakers zijn veel problemen oplosbaar natuurlijk :))

Verwijderd

Ik heb ook een of andere vage AT kast...maar MET idd een ATX mobo en ATX 300W voeding...

Het was ff pielen om alles erin te krijgen dat wel, maar met een paar aanpassingen werkt alles nou als een trein... (C566A@850) !! Het grootste probleem was nog wel de aan (en heel af en toe uit-) knop :) Maar ook daar is een oplossing voor: gewoon je pc aandoen met de reset knop, want die gebruik dezelfde standaard als de ATX power-on knop... :)

Suc6 !

Verwijderd

Ow...das oook leuk...!! M'n vorige 147 postings TELLEN GVD niet meer !!! Blijkbaar vond een of andere vage moderator mij niet leuk meer :( :
Sorry, but you no longer have permission to post a note on the bulletin board. Either the administrator of the BB or one of the moderators has removed your posting privileges.
Das ook wat... nou...dan maar verder onder [[ BoneH ]]