Game PC voor € 700,-?

Pagina: 1
Acties:

• Baaasbas
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Hallo,

Ik zoek naar een goede game pc met een budget van €700,-.
Ik zou graag alle games met goede kwaliteit en lagloos willen spelen. Is dit een redelijk bedrag, of zal ik toch over mijn budget heen moeten gaan?
Alvast bedankt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op het forum!
Wat heb je zelf al verzonnen? Lees het DAA beleid en beantwoord in je post al de vragen die daarin gesteld worden. Het is vervolgens ook verplicht zelf met een voorzet te komen, zie hier hoe dat moet. Inspiratie kan je opdoen in andere topics en de reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2014.

Verwijderd

Voor 700 euro heb je wel een leuke pc, maar heb je ook nog voorkeuren (de een wil beslist amd bijvoorbeeld). Ga je ook nog overclocken, is ook belangrijk om te weten. Is dat bedrag inclusief of exclusief randapparatuur?
Wil je een bepaalde kleurencombo? Hoeveel ruimte heb je voor een kast? Als we dat weten, zouden we een lijstje kunnen samenstellen.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:27
Voor 700 euro kan je een prima game PCtje bouwen.

Lees even door hoe je je topic het beste kan aanpassen en kijken even rond bij andere topics/beset buy guide! :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
De mannen hierboven hebben al goed uitgelegd wat je nu moet doen. :) De openingspost is nu te summier om goed advies te geven, waardoor ik het topic sluit.