Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Op het moment dat je een nieuwe Windows Phone instelt, en deze koppelt aan je Microsoft account wordt deze automatisch opgenomen in Mijn Windows Phone.

Van daaruit kan je dan bijvoorbeeld je telefoon zoeken, op afstand vergrendelen, apps installeren vanaf internet etc.

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7405/14099437006_8109502773_c.jpg

Een paar weken geleden heb ik per ongeluk m'n Lumia 925 verwijderd als 'mijn telefoon' bij Mijn Windows Phone, en sindsdien lukt het me tot mijn frustratie maar niet om deze weer toe te voegen, ik kan er ook niets relevants over vinden bij Microsoft of het internet.

Het vreemde is dat verder alles werkt, het toestel synchroniseert netjes met m'n Microsoft account (mail, agenda, store aankopen etc.), en staat dus gewoon geregistreerd bij Microsoft

Heeft iemand een idee hoe ik mijn eerder door mezelf verwijderde toestel weer kan toevoegen aan Mijn Windows Phone zodat ik weer gebruik kan maken van de functies daarvan?

Dank alvast!!!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:20
Ik kan mij iets vergelijkbaars herinneren, is alweer weer even geleden... maar volgens mij moet je ook op het toestel ook nog wat doen, daar het account ontkoppelen oid en dan kan je weer opnieuw aanmelden.

Oh nee, ik weet het alweer en het nieuws is niet best... je moet de telefoon een harde reset geven, terug naar fabrieksinstellingen! Er wordt zelfs voor gewaarschuwd op het moment dat je het toestel probeert te verwijderen.

http://forums.wpcentral.c...one-windowsphone-com.html

Microsoft geeft in een beschijving wel een methode, maar het bijschrift 'dat dit niet altijd werkt' is bedenkelijk... want het werkt nooit.

Setting up your Windows Phone with Find My Phone

[ Voor 64% gewijzigd door MicGlou op 06-05-2014 16:12 ]

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Daar had ik ook naar gezocht inderdaad, maar waar kan ik het toestel dan ontkoppelen van m'n Microsoft-account?

Het enige wat ik kon verzinnen was onder instellingen bij 'e-mail & accounts', maar de Microsoft-account die daar staat kan ik niet verwijderen (en dus ook niet opnieuw toevoegen), maar alleen synchroniseren en bij aangeven wat ik wil synchroniseren.

Enig idee?

[edit:] darn, dat is inderdaad geen goed nieuws. Was al bang dat het op een hard reset aan zou komen... Dank voor de info niettemin!

[ Voor 14% gewijzigd door Weemism op 06-05-2014 16:16 ]