[win 8.1] mail app default mail account instellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzramR
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12-2020
Hallo,

Na een poosje win 8.1 gebruikt te hebben, heb ik een vraagje over de mail app. Naast mijn hotmail adres waar de windows login aan gelinkt is, heb ik er ook mijn werkmail op ingesteld. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik de app open, deze opent op het werk-account, in plaats van op de hotmail.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Ik las ergens dat het mogelijk zou zijn om meerdere tiles voor de mail app te maken, zodat elk op een ander account zou openen. Dat zou mijn vraag ook oplossen, echter werd in die post gezegd dat dit kon door vanuit de inbox van het betreffende account rechts te klikken en dan zou er onderin een mogelijkheid 'pin to start' moeten staan. Deze mogelijkheid zie ik echter niet, ik vermoed dat de post gebaseerd was op een oudere versie van win 8.1. (of misschien nog op 8.0) Ik heb momenteel 8.1 Versie 6.3 Build 9600.

Ik zie in de Beleid-post over dit forum: "Vragen over (...) Windows Mail mogen geplaatst worden in Office suites en -software." Dat genoemde forum kan ik echter niet vinden, en ook de link erheen vanuit de beleid-post, werkt niet. Mocht deze post toch ergens anders thuishoren dan hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Groet,
Ezram

[ Voor 14% gewijzigd door EzramR op 06-05-2014 16:31 ]