Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

max. 6A device (led) op Cooler Master GM G750M voeding ????

Pagina: 1
Acties:

• Daethoron
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-08-2022
Beste,

Zoek wat advies,
Ik heb een deze voeding .
Hier wil ik een Phobya RGB controller op aansluiten via de meegeleverde Molex kabel.
Op het apparaatje staat:
Input DC 12V
Output Current: Max (6A)

Mijn vraag is kan ik deze op mijn voeding aansluiten en trekt hij dan de 6A die hij nodig heeft.
Of geeft mijn voeding hem te veel en brand ik de hele unit door?

Hoop dat iemand mij gerust kan stellen.
Groet,
Daethoron

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Dat gaat over de uitgangsstroom, als in de stroom die de RGB controller aan de LED's kan voeden. De controller 'trekt' zoveel stroom als dat hij zelf wil, zolang jouw voeding niet een te hoge spanning levert (wat hij niet doet) gaat hij nooit teveel stroom vragen. Als je op een of andere manier veroorzaakt dat de LED's meer dan 6A uit de controller hangen, door teveel LED's er aan te hangen, dan valt hij waarschijnlijk gewoon uit.

Zie het als een supermarkt, als jij daar doorheen loopt neem je zoveel appels mee als je zelf wilt, je neemt nooit teveel appels mee dat je neervalt van het gewicht :P

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dit is geen probleem. Dit apparaatje geeft gewoon niet meer dan 6A, hij kan makkelijk aangesloten worden op een voedingsbron die meer ampère levert.

Ryzen 3600 - GTX1060

• Daethoron
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-08-2022
Top Bedankt voor de reactie!