Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goeie thin & light

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers.

Ik ben aankomend student en ben opzoek naar een goede thin & light / ultrabook, om mee te kunnen zeulen naar mijn opleiding (International Business & management studies). Ik wil er in ieder geval de office programma's opzetten en de evt. Studiebenodigde programma's.

Ik heb een budget van tegen de 1000 euro, liefst niet meer, als het kan ietsje minder (900 orso)

Graag met hogere resolutie, licht en een forse accuduur.

Ik heb niet specifiek merkvoorkeur. Ik laat mij graag volledig informeren door jullie!

Met vriendelijke groet,

Hagueyy

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Ik krijg niet het idee dat je echt zelf wat vooronderzoek gedaan hebt (dit dien je wel te doen, zie ook het beleid hierover) maar vooruit. Misschien is de Sony ultrabook lijn wat voor je?

http://tweakers.net/categ...aiyxJzgOYpmVqYGyrF1tbWAgA

Dun en zeer licht (één van de meest lichte ultrabooks op het moment) dus gemakkelijk mee te nemen naar college. Ik geloof wel dat Sony ging stoppen met deze ultrabooks dus ze zijn misschien niet volop meer verkrijgbaar.

Verder heeft Samsung ook een paar ultrabooks (gewicht verschilt): pricewatch: Samsung ATIV Book NP905S3G-K03NL
pricewatch: Samsung NP730U3E-S01NL

In principe kun je denk ik het beste zelf even in de Pricewatch kijken, die is er niet voor niks. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Royeboi op 06-05-2014 16:07 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het idee, daa niet het geval. Was zelf zeer geïnteresseerd in de zenbook lijn, maar las day een aantal users van tweakers hier niet geïnteresseerd was, ook waren deze boven mijn budget. Daarnaast vond k de Sony vaio pro ook wel interessant maar ben hier te weinig bekend is.

Edit: gebruik echter momenteel mijn mobiel, vandaar de indruk. Ben zelf echter niet super goed in het laptopverkeer.

Aanvulling: wil het liefst een ssd (cache) met i5. 1920x1080. Mocht dit onredelijk zijn hoor k t graag

Daarnaast bij de Samsung ativ pro is er een Samsung processor inbegrepen. Wat moet k hiervan denken?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 16:24 ]