Voor een vereniging ben ik zoek naar een heel eenvoudig systeem, welke wel genoeg videokracht heeft om het volgende aan te sturen:
- Monitor (VGA)
- TV (HDMI/VGA)
- Beamer (VGA
Geluidsdoorvoer is in geen enkel geval nodig, een digitale output is wel een vereiste. Op basis van het budget-minisysteem van de laatste BBG ben ik uitgekomen op de volgende onderdelen:
Met dien verstande dat er nog een 19v adapter bij moet komen, maar die kost hoogstwaarschijnlijk niets.
De pc zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor Spotify, wat eredivisieuitzendingen via Fox.nl en eenvoudig internetwerk. De Beamer en de TV mogen hetzelfde beeld weergeven, de monitor uiteraard een eigen uitgang.
Budget is ook zo'n 150 euro, harde schijf wordt overgenomen uit oude systeem.
Edit: de vraag vergeten, voldoet dit systeem aan mijn eisen of zijn er betere alternatieven?
- Monitor (VGA)
- TV (HDMI/VGA)
- Beamer (VGA
Geluidsdoorvoer is in geen enkel geval nodig, een digitale output is wel een vereiste. Op basis van het budget-minisysteem van de laatste BBG ben ik uitgekomen op de volgende onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 5150 Boxed | € 38,- | € 38,- |
| 1 | ASRock AM1H-ITX | € 47,25 | € 47,25 |
| 1 | Chieftec IX-01B-OP | € 24,78 | € 24,78 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 139,03 | |
Met dien verstande dat er nog een 19v adapter bij moet komen, maar die kost hoogstwaarschijnlijk niets.
De pc zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor Spotify, wat eredivisieuitzendingen via Fox.nl en eenvoudig internetwerk. De Beamer en de TV mogen hetzelfde beeld weergeven, de monitor uiteraard een eigen uitgang.
Budget is ook zo'n 150 euro, harde schijf wordt overgenomen uit oude systeem.
Edit: de vraag vergeten, voldoet dit systeem aan mijn eisen of zijn er betere alternatieven?