Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Hallo,

Op het werk hebben we iemand met een dual-sim Samsung lopen, die graag met beide nummers wil Whatsappen. Nu is natuurlijk bekend dat Whatsapp maar één nummer ondersteund per toestel. Dus hier zoek ik een alternatief voor.
Uiteindelijk ben ik twee alternatieven tegengekomen: OGWhatsapp en SwitchMe. De laatste app valt af, omdat de telefoon niet geroot mag worden.

Nou klinkt OGWhatsapp interessant, en wordt het daarmee mogelijk om twee 'whatsapp-programma's' op je telefoon te zetten. Zonder rooten, gewoon een mapje binnen de telefoon veranderen en de officiële app opnieuw installeren.

Wat ik me wel afvraag, is of de updates van de officiële Whatsapp ook direct beschikbaar komen voor OGWhatsapp. Op internet kon ik hier niets over vinden, dus ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met OGWhatsapp en mij antwoord kan geven.

Met vriendelijke Groet,
Dippie

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Ik gebruik al heel lang Disa in combinatie met de whatsapp plugin om met 2 verschillende telefoonnummers op het zelfde toestel te whatsappen.

Zie: http://disa.im/

• Dippie94
lasharor schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:48:
Ik gebruik al heel lang Disa in combinatie met de whatsapp plugin om met 2 verschillende telefoonnummers op het zelfde toestel te whatsappen.

Zie: http://disa.im/
Dat is leuk, alleen was dat mijn vraag niet.
Ik zal wel even naar Disa kijken als alternatief.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
anders probeer je het eerst zelf uit voor je het vraagt... beetje eigen inzet kan geen kwaad. Je komt er vanzelf achter...

Maar afgaande op het xda topic (waar in de changelog wel regelmatige updates met de nieuwste officiele versie als base voorbijkomen), met daarin een link naar een apk, kan je er vanuit gaan dat je handmatig moet updaten en er ook geen notificatie van krijgt, in ieder geval niet vanuit de playstore.

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 06-05-2014 16:27 ]

Strava

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Je kunt ook met titaniumbackup 2 profielen aanmaken zodat je 2x wa kunt gebruiken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Dippie94
Prulleman schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:26:
anders probeer je het eerst zelf uit voor je het vraagt... beetje eigen inzet kan geen kwaad. Je komt er vanzelf achter...
Uiteraard kan dat geen kwaad. Echter heb ik geen Android-toestel tot mijn beschikking, en de dual sim-smartphone is nu nog gewoon in gebruik door ons collega. Verder heb ik weinig ervaring met Android, dus het leek mij verstandig het hier te vragen ;)
[b][message=42190702,noline]Maar afgaande op het xda topic (waar in de changelog wel regelmatige updates met de nieuwste officiele versie als base voorbijkomen), met daarin een link naar een apk, kan je er vanuit gaan dat je handmatig moet updaten en er ook geen notificatie van krijgt, in ieder geval niet vanuit de playstore.
Dat zou erg jammer zijn. Dan zal ik eerst kijken of er toch nog andere alternatieven zijn, zoals Disa. Bedankt voor je antwoord.
Pagina: 1