Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Heyy,

Binnenkort krijgen wij 100 Samsung Galaxy Tab 3 binnen.
Nu wil ik eigenlijk een script maken die de achtergrond en het device name weizigd.
En die dan op een usb zetten en zo uit kunnen voeren.
Is dit mogelijk :) ?

Met vriendelijke groet,

Jokko

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jokko schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:16:
Heyy,

Binnenkort krijgen wij 100 Samsung Galaxy Tab 3 binnen.
Nu wil ik eigenlijk een script maken die de achtergrond en het device name weizigd.
En die dan op een usb zetten en zo uit kunnen voeren.
Is dit mogelijk :) ?

Met vriendelijke groet,

Jokko
Nee. In ieder geval niet zonder root. Ik denk dat je je even moet verdiepen in de hele Android scene. Dan leer je snel zat dat dit werkt via applicaties en dat je die moet installeren.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
En hoe ga je dat usb regelen op een tablet, OTG adapters zijn vrij kostbaar? Voor zover ik weet gaat dit niet werken, je hebt een app nodig om zoiets uit te voeren en daar heb je dan helaas geen toegang mee tot andere apps en systeemonderdelen. Ik denk niet dat dit zo makkelijk te doen is, tenzij je root inderdaad. Wat ook weer een gedoe is. Ben je wel bekend met Android?

En kom op zeg, wat vooronderzoek en een goedgeschreven openingspost zijn hier gewoon een vereiste, je hebt inmiddels zat (hulp)topics hiervoor geopend :(

[ Voor 8% gewijzigd door LiquidT_NL op 06-05-2014 11:21 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Graag inderdaad wat meer eigen inzet. We verwachten dat onze users eerst zelf onderzoek doen naar de mogelijkheden

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.