Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:50
Twee weken geleden was ik per ongeluk mijn telefoon in de zon aan het opladen. Hierdoor kreeg ik een temperatuur melding in beeld. Nadat deze weer was verdwenen, ging mijn accu buitensporig snel leeg. Het opladen duurt eveneens heel lang.

Nadat ik mijn accu heb vervangen, bleek het probleem niet te zijn opgelost. Daarom nogmaals een nieuwe accu aangeschaft. Helaas heb ik het probleem nog steeds.

Opladen van 4% t/m 100% (met orignele kabel en lader) duurt ongeveer 5-6 uur. Het onladen gaat enorm snel, ook zo'n 5-6 uur met meerendeel standby-tijd.

Afgelopen nacht heb ik de telefoon met 100% batterij uitgezet. De volgende ochtend na het opstarten had ik nog maar 25% batterij over.

Ik heb de telefoon helemaal gereset via itunes en de backup terug laten zettten. Ook heb ik een batterij reset uitgevoerd. Helaas allemaal zonder resultaat.

Iemand nog een idee?

edit:
Me telefoon heeft nu de 0% bereikt. Helaas is deze niet meer op te starten. Heb een batterij waar nog capaciteit in zit erin gedaan. Toen opgestart en vervolgens kon ik de 0% batterij weer plaatsen en de telefoon weer opstarten. Heel vaag allemaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Moffin op 07-05-2014 07:08 . Reden: Toevoeging ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
ik denk dat het . end of life van je batterij is.

accu vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31
frankym schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:26:
ik denk dat het . end of life van je batterij is.

accu vervangen.
Vrij absurd voor een telefoon van amper 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Heren, de TS heeft de accu al vervangen en dat werkt blijkbaar niet :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 21:01
Bij de apple store kan apple met een gesloten systeem je accu en je telefoon helemaal uitlezen (diagnostische info), in de apple store is dit gratis. Dan geven ze je advies.

als dit binnen 1 jaar gebeurd repareert de apple store het ongeacht waar je het toestel hebt gekocht, als je het toestel bij de apple store hebt gekocht is dit 2 jaar.

Ik zou gewoon een afspraak maken op apple.com met de genuis bar bij jou in de buurt. En maak er een dagje uit van :)

Laden doe je met je zonnepanelen

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Denk dat de garantie ook gelijk is vervallen, nu de telefoon open is geweest?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik denk inderdaad dat je garantie is verlopen.
Misschien nog een suggestie.

De oplaadconnector-flex vervangen ?????

hier kan het euvel ook in zitten.
Pagina: 1