Ik zit hiero met een raar probleem..
Ik zal eerst even mijn systeem opsommen:
Hardware:
Asus CUSL2 ( met video en sound onboard beiden gedisabled )
Pentium III 800 ( 8 x 100 )
*256 Mb geheugen
*Creative Geforce DDR 32 Meg
*SoundBlaster Live
Netwerkkaartje
*Adaptec 2910 Met Plex 40x en 4 x writer
*IBM 30 GB 5400 RPM ( hangt aan ATA100 controller )
Alles met een * kwam uit een ander stabiel systeem.
Drivers:
Ik heb Windows 2000(SP2) er net op gegooid. Intel INF drivers geinstalled laatste versie voor i815, verschillende Nvidia drivers geoprobeerd, en drivers voor Sblive 3.0
Probleem
Als ik een tijdje onder windows 2000 ( met SP2 ) zit te kloten komt het op een gegeven moment voor dat ik geen enkel Icoon op mijn desktop kan aanklikken. 2 keer klikken op een icoon op desktop heeft geen effect.. Ik moet het systeem herstarten en dan is het weg.. maar na een tijdje komt het weer even hardnekkig terug.
Ik heb al diverse Windows 2000 installs er op gegooid.. maar het wil niet weggaan..
Iemand een verklaring voor dit probleem ?
Ik zal eerst even mijn systeem opsommen:
Hardware:
Asus CUSL2 ( met video en sound onboard beiden gedisabled )
Pentium III 800 ( 8 x 100 )
*256 Mb geheugen
*Creative Geforce DDR 32 Meg
*SoundBlaster Live
Netwerkkaartje
*Adaptec 2910 Met Plex 40x en 4 x writer
*IBM 30 GB 5400 RPM ( hangt aan ATA100 controller )
Alles met een * kwam uit een ander stabiel systeem.
Drivers:
Ik heb Windows 2000(SP2) er net op gegooid. Intel INF drivers geinstalled laatste versie voor i815, verschillende Nvidia drivers geoprobeerd, en drivers voor Sblive 3.0
Probleem
Als ik een tijdje onder windows 2000 ( met SP2 ) zit te kloten komt het op een gegeven moment voor dat ik geen enkel Icoon op mijn desktop kan aanklikken. 2 keer klikken op een icoon op desktop heeft geen effect.. Ik moet het systeem herstarten en dan is het weg.. maar na een tijdje komt het weer even hardnekkig terug.
Ik heb al diverse Windows 2000 installs er op gegooid.. maar het wil niet weggaan..
Iemand een verklaring voor dit probleem ?
http://www.xbmcfreak.nl/