Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Justurion
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-05 20:51
Hallo,

Al tijden zoek ik op het internet naar een originele versie voor mijn samsung galaxy note 1 met custom rom.

Omdat cyanogenmod problemen veroorzaakt op mijn mobiel wil ik mijn note graag terugzetten naar de orignele firmware. Het probleem is dat ik het nergens kan vinden. Als iemand weet waar ik de firmware kan vinden of tips heeft zijn deze welkom.

Hartelijk bedankt! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn op internet verschillende guides te vinden om je telefoon terug te zetten naar stock firmware. Waarom lukt het niet?

• Justurion
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-05 20:51
RoD schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:02:
Er zijn op internet verschillende guides te vinden om je telefoon terug te zetten naar stock firmware. Waarom lukt het niet?
Dat er guides zijn ben ik van op de hoogte. Het probleem is dat ik de firmware moet vinden om op mijn telefoon te zetten, de rom zelf, die kan ik niet vinden op internet.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[google=samsung galaxy note firmware] geeft een hele zooi hits, daar zou wat te vinden moeten zijn.

Een andere optie is KIES gebruiken om een noodfirmwareherstel te doen.

De laatste Nederlandse firmware voor Nederland is deze:
Model: GT-N7000
Model name: GALAXY Note
Country: Netherlands
Version: Android 4.1.2
Changelist: 1103517
Build date: Fri, 19 Apr 2013 17:02:58 +0000
Product Code: XEN
PDA: N7000XXLT5
CSC: N7000XENLT1
MODEM: N7000XXLT3

[ Voor 46% gewijzigd door gwystyl op 05-05-2014 22:09 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Justurion schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:04:
[...]

Dat er guides zijn ben ik van op de hoogte. Het probleem is dat ik de firmware moet vinden om op mijn telefoon te zetten, de rom zelf, die kan ik niet vinden op internet.
Daar zijn die guides nou juist voor. Dus, welke heb je geprobeerd en waarom lukt het niet? Een beetje meer eigen initiatief aub.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
KIES terwijl je cyanogenmod draait lijkt me geen optie.
Gewoon een goede guide vinden en firmware via sammobile downloaden.

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11 22:08
Dat lijkt me inderdaad het beste idee. Deze guide op het xda forum kan je denk ik wel verder helpen. linkje

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
http://www.sammobile.com/firmwares/
en voor de rest wat hierboven staat.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1