Guild Wars (1) wachtwoord reset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Hallo,

Ik bezit al sinds het begin der tijden een Guild Wars account.. ik ben er ooit aan verslaafd geweest en vervolgens jaren niet meer gespeeld. Een keer tussendoor nog een keer en intussen probeer ik het nog weer eens aan te kijken. Ik kan echter niet meer inloggen dus waarschijnlijk ben ik me wachtwoord kwijt.

De Password reset functie werkt echter niet en via het forum wordt verwezen dat je een mailtje moet sturen...
Op die mail heb ik nooit reactie gehad (maanden geleden verstuurd).

Is er geen simpelere manier om dat wachtwoord te resetten? Gewoon E-mail adres invoeren en je wachtwoord veranderen via een link?

Als ik mijn e-mail adres invoer https://account.guildwars2.com/reset-password krijg ik ook nooit een mail.

Ik heb alle dozen en daarbij dus ook serial keys nog, kan ik die wellicht ergens doormailen dat ze dan kunnen helpen?

Hoe kan ik me login weer herstellen? Misschien is me account wel verwijderd omdat ik jaren niet gespeeld heb?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk86
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 17:01
Komt het niet omdat je je emailadres probeert te resetten vanaf Guildwars 2 en je account van Guildwars1 is?
Het zijn twee losse spellen. Je zult je password reset dus ook vanaf de site van Guildwars 1 moeten resetten.
http://guildwars.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dat is onzin. Je hebt gewoon 1 NC account voor alles. Klaar.

Het kan zijn, als je via Guild Wars zelf, probeert in te loggen dat hij je account niet kan vinden omdat hij nog niet volledig naar het nieuwe account systeem van NC soft is gemigreerd. Probeer daarom eerst eens in te loggen via de website van NCsoft zelf. Als het goed is kun je vervolgens de wizard doorlopen om je account te migreren. Daarna zou alles het gewoon moeten doen.

Let wel: Er is 1 ongedocumenteerde feature waarmee ik ook werd geconfronteerd: Als je een account met een zwak wachtwoord had weigert bovengenoemde wizard om je account te migreren. Je zal dan eerst een wachtwoord reset moeten doen en het wachtwoord naar iets sterks moeten wijzigen en dan werkt het allemaal wel.

Update

Het wordt nog interessanter heb ik net ontdekt. Ze hebben met ongelofelijke wijsheid besloten dat je Guild Wars account niet meer synchroon loopt met je NCsoft account. Het wachtwoord van je NCsoft account kan dus helemaal anders zijn dan die van je GuildWars account!

Je moet eerst inloggen op je NCsoft account. Als je daarna doorklikt naar het Guild Wars item kun je daar het wachtwoord van je GuildWars (= ArenaNet) account wijzigen. De gebruikersnaam is het emailadres wat bij dat item staat.

Houd trouwens ook rekening met het feit dat ze ondertussen de security wat sterker hebben gemaakt, en je dus de naam van een van de karakters moet weten (naast een gebruikersnaam en wachtwoord) om in te loggen. Ken je die niet (meer) dan ben je SOL en zul je contact moeten opnemen met de helpdesk. (Hier is in het support gedeelte van GW ook een item voor opgenomen: "I forgot my Guild Wars character name"). Dit gaat overigens vrij vlot, mij hebben ze destijds binnen nog geen uur geholpen.

[ Voor 41% gewijzigd door mindcrash op 08-05-2014 15:56 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk86
mindcrash schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:56:
Dat is onzin. Je hebt gewoon 1 NC account voor alles. Klaar.

Het kan zijn, als je via Guild Wars zelf, probeert in te loggen dat hij je account niet kan vinden omdat hij nog niet volledig naar het nieuwe account systeem van NC soft is gemigreerd. Probeer daarom eerst eens in te loggen via de website van NCsoft zelf. Als het goed is kun je vervolgens de wizard doorlopen om je account te migreren. Daarna zou alles het gewoon moeten doen.

Let wel: Er is 1 ongedocumenteerde feature waarmee ik ook werd geconfronteerd: Als je een account met een zwak wachtwoord had weigert bovengenoemde wizard om je account te migreren. Je zal dan eerst een wachtwoord reset moeten doen en het wachtwoord naar iets sterks moeten wijzigen en dan werkt het allemaal wel.

Update

Het wordt nog interessanter heb ik net ontdekt. Ze hebben met ongelofelijke wijsheid besloten dat je Guild Wars account niet meer synchroon loopt met je NCsoft account. Het wachtwoord van je NCsoft account kan dus helemaal anders zijn dan die van je GuildWars account!

Je moet eerst inloggen op je NCsoft account. Als je daarna doorklikt naar het Guild Wars item kun je daar het wachtwoord van je GuildWars (= ArenaNet) account wijzigen. De gebruikersnaam is het emailadres wat bij dat item staat.

Houd trouwens ook rekening met het feit dat ze ondertussen de security wat sterker hebben gemaakt, en je dus de naam van een van de karakters moet weten (naast een gebruikersnaam en wachtwoord) om in te loggen. Ken je die niet (meer) dan ben je SOL en zul je contact moeten opnemen met de helpdesk. (Hier is in het support gedeelte van GW ook een item voor opgenomen: "I forgot my Guild Wars character name"). Dit gaat overigens vrij vlot, mij hebben ze destijds binnen nog geen uur geholpen.
Twee losse accounts dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
luuk86 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:34:
[...]

Twee losse accounts dus :)
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar ik herinner mij dat je een master account had via NCSoft en daar gameaccounts kon beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk86
NoFearz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:33:
[...]

Ik weet niet of het nu nog zo is, maar ik herinner mij dat je een master account had via NCSoft en daar gameaccounts kon beheren.
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Ah, ik kan nu wel inloggen in NCsoft, maar dan krijg ik gelijk de vraag of ik me geheime vraag en me verjaardag wil bevestigen... En 3x raden welke van de 2 ik dan niet meer weet...

Dan maar de support van NCsoft raadplegen...

Edit: Na 2x fout invoeren krijg ik de vraag 'vul je geheime vraag en wachtwoord in OF het e-mail adres dat bij je account hoort (+captcha).

En ook dat gaat niet goed.. zucht :(..

[ Voor 29% gewijzigd door BLACKfm op 12-05-2014 12:26 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 09:42
Ik gok je verjaardag ;). Anyway ik heb toen der tijd ook contact opgenomen met NCSoft en binnen 1,5 uur was alles gefixt :). Zou dus geen probleem moeten zijn

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik had toen ook dat je een characternaam moest invullen van het spel, had het redelijk snel opgelost met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Eerlijk is eerlijk, worst case scenario moet je een paar van je activation keys fotograferen voor bevestiging, en duurt het een week voor dit geregeld is. Helaas ervaring mee. Maar met de normale support zou je een heel eind moeten komen. Ik hoop het beste voor je :)
Pagina: 1