Ik zoek al een tijdje een nieuwe telefoon, aangezien degene die ik nu heb, een Samsung galaxy ace s5380, veel te traag is en ik zover achterloop met android dat ik apps als instagram niet kan downloaden. Na lang gegoogled te hebben kwam ik uit op de Samsung galaxy s4 mini en de Samsung galaxy s4 zoom. Ik zoek een telefoon met een goede camera aan de achterkant en een camera aan de voorkant. Ik heb gekeken op de pricewatch en de prijzen verschillen niet veel, de Samsung galaxy s4 zoom is ietsje goedkoper. (211 voor de zoom en 219 voor de mini, het verschil is niet groot dus.) ook heb ik talloze reviews op internet bekeken en daaruit bleek dat de zoom nogal zwaar, groot en dik is, waardoor hij niet makkelijk in je broekzak past. Dit is natuurlijk wel een nadeel. Ik hou van fotograferen met mijn telefoon, zodat ik alles meteen kan delen, en alle filters en mogelijkheden met 10x optische zoom spraken mij wel erg aan. Ca hoesjes heb je voor de s4 mini meer keus(ik ben een vrouw en die willen nu eenmaal bij elke outfit een ander hoesje
) en die is ook makkelijker in je zakken te stoppen. Ook zag ik bij reviews hoe mensen belden met hun telefoons en dat zag er bij de s4 zoom een beetje vreemd uit.
Overigens wil ik een witte smartphone, dit kan soms ook verschillen ca prijs.
Kortom: welke mobiel is beter? Met welke heb jij ervaringen?
Alvast bedankt voor het reageren!
Overigens wil ik een witte smartphone, dit kan soms ook verschillen ca prijs.
Kortom: welke mobiel is beter? Met welke heb jij ervaringen?