Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594555

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje een nieuwe telefoon, aangezien degene die ik nu heb, een Samsung galaxy ace s5380, veel te traag is en ik zover achterloop met android dat ik apps als instagram niet kan downloaden. Na lang gegoogled te hebben kwam ik uit op de Samsung galaxy s4 mini en de Samsung galaxy s4 zoom. Ik zoek een telefoon met een goede camera aan de achterkant en een camera aan de voorkant. Ik heb gekeken op de pricewatch en de prijzen verschillen niet veel, de Samsung galaxy s4 zoom is ietsje goedkoper. (211 voor de zoom en 219 voor de mini, het verschil is niet groot dus.) ook heb ik talloze reviews op internet bekeken en daaruit bleek dat de zoom nogal zwaar, groot en dik is, waardoor hij niet makkelijk in je broekzak past. Dit is natuurlijk wel een nadeel. Ik hou van fotograferen met mijn telefoon, zodat ik alles meteen kan delen, en alle filters en mogelijkheden met 10x optische zoom spraken mij wel erg aan. Ca hoesjes heb je voor de s4 mini meer keus(ik ben een vrouw en die willen nu eenmaal bij elke outfit een ander hoesje ;) ) en die is ook makkelijker in je zakken te stoppen. Ook zag ik bij reviews hoe mensen belden met hun telefoons en dat zag er bij de s4 zoom een beetje vreemd uit.
Overigens wil ik een witte smartphone, dit kan soms ook verschillen ca prijs.

Kortom: welke mobiel is beter? Met welke heb jij ervaringen? :? Alvast bedankt voor het reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:34
Voor formast kun je het beste naar een winkel gaan en ze beide vasthouden. Wat camera betreft zou ik adviseren ook even naar een Sony te kijken, hun toestellen hebben over het algemeen net iets betere cameras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
swhnld schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:46:
Voor formast kun je het beste naar een winkel gaan en ze beide vasthouden. Wat camera betreft zou ik adviseren ook even naar een Sony te kijken, hun toestellen hebben over het algemeen net iets betere cameras.
Bedankt! Ik ga wel even naar de stad deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-02 17:59
Ik zou niet voor een Samsung gaan tenzij je een echt high-end model neemt, wat de modellen die jij aankaart duidelijk niet zijn.
De reden hiervoor is dat de door Samsung aangepaste Android UI (Touchwiz) bestwel heel erg bloated is. Dat zal je zelf ook wel opgevallen zijn aangezien je een Samsung model hebt.
Wat ik verder mis is je budget.
Ik zou ook nog eens kijken naar de:
Nokia 1020, die heeft redelijke specs maar wel een 41mp camera. Prijs: iets meer dan 400 euro. YouTube: Nokia Lumia 1020 Review!
Nokia 1520, die heeft wellicht wel een 20mp camera maar maakt wel foto's die dicht in de buurt komen van de 1020. Prijs: iets meer dan 500 euro. YouTube: Nokia Lumia 1520 Review!
Oppo find 7(a), die heeft een 13 mp camera, maar heeft wel een techniek dat het een aantal foto's achter elkaar kan maken en die samenvoegt waardoor het "50mp" foto's schiet. De 7a is 350 geloof ik en de 7 400. YouTube: Oppo Find 7a Review!
Bedenk wel dat je de oppo moet bestellen en die kan je niet via een winkel vinden.

Als je budget rond de telefoons ligt die je hebt benoemd zou ik eens kijken naar de Sony Xperia SP (http://www.engadget.com/2013/05/14/sony-xperia-sp-review/) en de Blackberry Z10. http://www.techradar.com/...erry-z10-1128348/review/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
digital_ownage schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:40:
Ik zou niet voor een Samsung gaan tenzij je een echt high-end model neemt, wat de modellen die jij aankaart duidelijk niet zijn.
De reden hiervoor is dat de door Samsung aangepaste Android UI (Touchwiz) bestwel heel erg bloated is. Dat zal je zelf ook wel opgevallen zijn aangezien je een Samsung model hebt.
Wat ik verder mis is je budget.
Ik zou ook nog eens kijken naar de:
Nokia 1020, die heeft redelijke specs maar wel een 41mp camera. Prijs: iets meer dan 400 euro. YouTube: Nokia Lumia 1020 Review!
Nokia 1520, die heeft wellicht wel een 20mp camera maar maakt wel foto's die dicht in de buurt komen van de 1020. Prijs: iets meer dan 500 euro. YouTube: Nokia Lumia 1520 Review!
Oppo find 7(a), die heeft een 13 mp camera, maar heeft wel een techniek dat het een aantal foto's achter elkaar kan maken en die samenvoegt waardoor het "50mp" foto's schiet. De 7a is 350 geloof ik en de 7 400. YouTube: Oppo Find 7a Review!
Bedenk wel dat je de oppo moet bestellen en die kan je niet via een winkel vinden.

Als je budget rond de telefoons ligt die je hebt benoemd zou ik eens kijken naar de Sony Xperia SP (http://www.engadget.com/2013/05/14/sony-xperia-sp-review/) en de Blackberry Z10. http://www.techradar.com/...erry-z10-1128348/review/6
Bedankt voor de tip! Mijn budget maximaal 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:34
In de Pricewatch kun je toestellen op budget selecteren http://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/ en ook op camera resolutie, scherm formaat, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 19:57
Zonder enige twijfel zou ik voor de mini gaan. De zoom is echt niet wat je zoekt, zeker niet als vrouw zijnde. De zoom is eigenlijk gewoon en compactcamera die ook kan bellen namelijk. De s4 mini maakt prima foto's voor de doeleinden die jij nu omschrijft. Binnen dit budget lekker een S4 mini nemen!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-02 17:59
Maardiweb schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:09:
Zonder enige twijfel zou ik voor de mini gaan. De zoom is echt niet wat je zoekt, zeker niet als vrouw zijnde. De zoom is eigenlijk gewoon en compactcamera die ook kan bellen namelijk. De s4 mini maakt prima foto's voor de doeleinden die jij nu omschrijft. Binnen dit budget lekker een S4 mini nemen!
Hoezo raad je iemand een S4 mini aan terwijl dit een van de slechtste telefoons is in die prijscatogerie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11-2024
digital_ownage schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:56:
[...]

Hoezo raad je iemand een S4 mini aan terwijl dit een van de slechtste telefoons is in die prijscatogerie?
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo'n slechte keuze voor deze prijs categorie.

Sony xperia SP is eventueel ook een goede keuze. Heeft een betere soc.
Pagina: 1