Toon posts:

Nieuwe moederboorden aankondiging ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc nodig aangezien mij oude beestje mijn game WoT niet meer kan draaien , nu wilde ik zelf een pc gaan bouwen en heb een advies post geplaatst in aankoop desktop advies.

Maar hier kreeg ik ook een reactie om eventueel te wachten met de aankoop van een moederboord omdat er nieuwe moederboorden aan zouden komen en de huidige modellen dan sterk in prijs zouden verminderen.

Alleen kan ik nergens iets vinden dat er binnenkort nieuwe MoBo's aan zitten te komen , ik hoop dus dat iemand iets heeft gehoord of ze er binnenkort aan komen en wanneer dat eventueel zou kunnen zijn.

Mvg, Peterctv

Verwijderd

misschien kan je iets meer info geven over welk type moederbord je wil kopen? Is het een AMD of een intel bord?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een intel mobo aan te schaffen

Verwijderd

Je hebt het over de nieuwe z97 chipset. Hierbij komen er idd nieuwe mobo's ,maar ik weet niet of ik daar voor zou sparen. Er zijn al genoeg goede mobo's.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:58:
Je hebt het over de nieuwe z97 chipset. Hierbij komen er idd nieuwe mobo's ,maar ik weet niet of ik daar voor zou sparen. Er zijn al genoeg goede mobo's.
Wachten voor die nieuwe chipset is echt onzin, ik weet sowieso niet waarom Intel dit nu weer doet, het geeft op 1 of 2 onnozele dingen geen voordeel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:07:
[...]

Wachten voor die nieuwe chipset is echt onzin, ik weet sowieso niet waarom Intel dit nu weer doet, het geeft op 1 of 2 onnozele dingen geen voordeel.
Helemaal mee eens, ik snap niet wat er mis is met de chipsets die ze nu hebben. Die dingen gaan dan natuurlijk ook nog eens absurd duur worden...

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij ook niet om de nieuwe chipsets en mobo's , ik heb zoals bijna iedereen te maken met een budget en als nieuw komt dan gaat meestal de prijs van de vorige modellen snel een stuk omlaag.

Ik kan nu sinds 16/4 niet meer gamen en met een week of 3 komt het geld binnen waarmee ik dus de onderdelen voor een nieuwe pc kan aanschaffen.

Vandaar mijn vraag of iemand weet wanneer de release is , dan weet ik of het op tijd is of dat ik niet te lang zou moeten wachten. ;)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:26:
Het gaat mij ook niet om de nieuwe chipsets en mobo's , ik heb zoals bijna iedereen te maken met een budget en als nieuw komt dan gaat meestal de prijs van de vorige modellen snel een stuk omlaag.

Ik kan nu sinds 16/4 niet meer gamen en met een week of 3 komt het geld binnen waarmee ik dus de onderdelen voor een nieuwe pc kan aanschaffen.

Vandaar mijn vraag of iemand weet wanneer de release is , dan weet ik of het op tijd is of dat ik niet te lang zou moeten wachten. ;)
Geloof me, die gaan echt niet dramatisch in prijs zakken, heck, ze laten ze gewoon even duur om de nieuwe serie nog duurder te maken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Je vraagt aan ons wanneer de release is, terwijl er ook iets bestaat als: Google...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58
Dat is praktisch nooit zo bij moederborden. Er komt een nieuwe serie uit, die komt eerst langzaam beschikbaar naast de oude serie en is vaak net iets duurder. Als de nieuwe serie volop leverbaar is verdwijnt gewoon de oude serie langzaam uit de winkels.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

11 mei loopt de NDA af op de 9serie van de moederborden. Dan zal er snel bekend zijn welke borden er allemaal op de markt komen, en welke nieuwe features er gaan komen op deze borden. Je daarop wilt wachten is natuurlijk de vraag, wachten is vaak weinig zinvol, maar in dit geval is het nog maar een paar daagjes.

Op zich komen er wel wat leuke features aan van wat ik tot nu toe gezien heb, al mag ik daar nu nog niets over zeggen.
Pagina: 1