Toon posts:

The Elder Scrolls Online Low FPS.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik speel onlangs The Elder Scrolls Online en ik heb erg last van een lage FPS.
Nu weet ik dat er veel mensen zijn die er last van hebben. Vooral met nieuwere AMD processoren en AMD videokaarten.
Alleen is er nergens nog een oplossing te vinden, dus probeer ik het hier.

Nu verreisd het spel niet zo heel veel, dus vind ik het erg raar dat ik maar niet boven de 20FPS kom.

Is er iemand misschien bekend met het probleem en is er al een oplossing voor?

Mijn systeem:
Windows 8.1 Pro (nl)
Intel Core i5-4440 @ 3.10Ghz
8Gb DDR3 1600 geheugen (G-Skill)
180gb Intel SSD
XFX R9 290X Core Edition
Be-quit 650 watt voeding.

Alvast bedankt.

mvg,
Ron

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:33

Nemesizz

Untouchable

650 watt voeding.
Merk? leeftijd? Een MS-tech of iets dergelijks van 650W kan in de meeste gevallen dat helemaal niet leveren.

Wat zijn de ingame settings? Daar al het een en ander mee geprobeerd?

Wat me wel opvalt met AMD videokaarten (niet altijd, maar helaas wel vaak) dat je geen andere programma's open moet hebben die gebruik maken van de videokaart. Dus geen filmpje op de achtergrond draaien (waarom zou je ook :P ) en geen internetbrowser open.
Metname dat laatste gooit vaak roet in het eten, hebben mensen de browser open staan op bijvoorbeeld Youtube (voor muziek 'filmpjes' ofzo) en dan blijft de kaart op een laag pitje steken en kakt de frame-rate bij games finaal in.

Maar kan ook gewoon een bepaalde bug in de game zelf zitten waarom het niet goed loopt. Zelf ook wel eens gehad met 'niet al te zware games' die slechter liepen dan echt zwaar grafische games, kwam gewoon omdat er ergens een bugje zat en dat kan veel performance verlies veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
be-Quit 650 watt.

Het complete systeem is nog geen 4 dagen oud net nieuw gekocht dus.

Ik heb niks draaien op de achtergrond. Ook heb ik gelezen dat mensen met een i7 core en een GTX780 zelfs een lage FPS hebben.

Als ik BF4 speel kan ik alles op ultra High draaien en loopt het perfect.

Dacht vraag het hier misschien dat iemand ESO speelt en toevallig een oplossing heeft gevonden.
Op het ESO forum staan tig van klachten, maar geen oplossingen. Helaas :(

Link ESO Forum (misschien vinden jullie iets waarvan je kan zeggen of dat zou kunnen helpen of niet)
Heb hier wel rond gekeken, maar zag geen oplossing staat.

http://forums.elderscrollsonline.com/search?Search=low+fps

Mijn dank is in ieder geval erg groot.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Als er veel meldingen op het forum staan over mensen met lage FPS maar wel fatsoenlijke hardware lijkt dit me toch een fout in de software.

Hier kan je weinig tegen doen. Wacht de komende updates af en kijk of FPS omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:33

Nemesizz

Untouchable

Denk ook dat het dan gewoon een probleem van het spel zelf is en niet je hardware (of drivers).
Gewoon wachten (en hopen) op een update/patch voor de game die het oplost. Zo gaat het tegenwoordig wel vaker met games.