Het WK komt er weer aan en al met al is volgende maand zeker in combinatie met het vakantiegeld een mooi moment om een nieuwe TV te kopen. Mijn huidige 32" TV is nog prima in orde maar ik zoek toch iets groters, minimaal 46" maar liefst nog 50". Mijn budget heeft een max van 750 euro, maar liefst blijf ik daar nog wat onder.
Ik heb natuurlijk een wensenlijstje:
Ik heb natuurlijk een wensenlijstje:
- 46" of groter, liefst 50".
- Full HD. HD-ready is zeker op dat formaat niet bepaald prettig om naar te kijken.
- LCD of LED, géén plasma.
- Binnen de grenzen van LCD/LED moet de kleurweergave wel zo goed mogelijk zijn.
- Liefst 3 HDMI-poorten. HDMI-CEC zou leuk zijn maar is niet noodzakelijk.
- Er moet op te gamen zijn, dus een goeie refreshrate en zo min mogelijk ghosting is wenselijk.
- Ik heb (nog) geen losse speakers dus het geluid van de TV zelf moet op zijn minst redelijk zijn.
- 3D. Ik vind het een gimmick en hoewel ik het vast van tijd tot tijd zou gebruiken als ik een TV zou kopen waar het op zit, is het voor mij absuluut niet noodzakelijk.
- Smart TV. Het is leuk als de TV een beetje slim is maar het is voor mij geen vereiste dat ik op YouTube kan of kan Skypen via mijn tv. 95% van mijn TV-gebruik gaat via mijn mediaspeler en die is "smart" genoeg.
- Dunnel bezels. Mijn huidige tv heeft bezels van zeker 4-5 centimeter en ik kan me daar niet aan storen.
- De Samsung UE50F5000. Heeft maar 2 HDMI-poorten maar voldoet verder aardig aan mijn eisen.
- De LG 50LN5404p. Wederom maar 2 HDMI-poorten maar lijkt verder een prima TV.
- De Philips 50PFL4208H. Deze lijkt te voldoen aan al mijn wensen maar is ook een beetje duurder.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.