Toon posts:

Sony Vaio VPCF11M1E micro schuifschakelaar wireless

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Mensen ik heb de wireless on/off micro schuifschakelaar nodig voor mijn Sony Vaio deze is stuk en ik vind deze nergens om te bestellen! iemand ervaring hiermee? :+

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00
http://www.ebay.com/sch/i...switch&_sacat=0&_from=R40

Na eerste 3 seconden googlen, het is natuurlijk wel belangrijk dat je de juiste hebt voor jouw laptop. Welk type Vaio betreft het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Erg goed gezocht heb je niet denk ik.

Ebay bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eens gekeken worldwide maar niets gevonden, wat wel belangrijk is heb volledig de schuifregelaar nodig eveneens het contactpunt dat gesoldeerd is op het bord! niet alleen het plasctic blokje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Het is de bedoeling van GoT dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een nieuw topic opent. Het kennisgehalte op dit forum is erg op niveau, dus eigen inbreng is vereist!

" ik heb eens gekeken worldwide " is geen onderzoek doen. Wat heb je zelf al gevonden? Twijfel je of de module in je laptop past? Heb je je laptop al open geschroefd om te kijken naar de typenummers van de module die je zoekt? Omdat je niet de gegevens van je laptop post (zoals je ziet op eBay zijn er 1000 verschillende schakelaars te vinden), kunnen we je op deze manier niet verder helpen.

Je topic zal door een mod gesloten worden als je je niet aan een aantal regels houdt op dit forum.
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de BBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

koop anders een defect moederbord op

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Razer sry ik zal elders men vraag wel stellen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:43:
Razer sry ik zal elders men vraag wel stellen.............
Iedereen wil je hier gerust helpen, geen probleem. Maar moet je wel wat moeite willen doen. Zo heb je bijvoorbeeld nog steeds niet gepost wat voor laptop je precies hebt, of andere aanvullende informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Waarom niet gewoon doorverbinden? Drupje tin op twee soldeerpuntjes en je bent er waarschijnlijk al.

Tenzij je die schakelaar vaak gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ach en anders kun je ook wel softwarematig de kaart disabelen.

Iperf

Pagina: 1