Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-11 19:16
Ik wil op mijn Blackberry Radio 538 gaan luisteren, maar krijg het niet aan de praat. Iemand een idee hoe je makkelijk radio 538 kunt luisteren op een BB? Op mijn iPhone is er een app voor, maar kan die niet vinden op de BB?

Wil ook wel radio luisteren op mijn privé tel, maar dat tikt behoorlijk aan in de MB's! ;(

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:56
Dit topic hoort niet in SG.
SG >>> OSP

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Welke BB?
BB10 devices (afgezien van Z10) hebben sinds de laatste update mogelijkheid om radio te luisten via de Music app... moet dan wel een koptelefoon in voor de ontvangst

• YinYang
Uhmm hoe zie ik welke ik heb?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kom kom, iets meer eigen inzet. Wat voor model Blackberry heb je (en zeg nou niet "een witte" ;) ).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• YinYang
Het is een BB 9320 :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En wat heb je daarover opgezocht? Het is niet de bedoeling dat je ons alles uit laat zoeken. Dat je iets niet weet is prima, maar we verwachten wel iets meer eigen initiatief.

• YinYang
Ik heb verschillende apps gedownload, maar op de een of andere manier werken die niet... Vraag me nu dus af waar het aan zou kunnen liggen. Misschien dat meer mensen hier die problemen hebben gehad, vandaar mijn vraag hier....

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
YinYang schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:25:
Ik heb verschillende apps gedownload, maar op de een of andere manier werken die niet... Vraag me nu dus af waar het aan zou kunnen liggen. Misschien dat meer mensen hier die problemen hebben gehad, vandaar mijn vraag hier....
kijk eens op pagina 164 van de handleiding

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Wederom geen eigen inzet

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.