Verwijdering User Review - [geobeo] [omni]

Pagina: 1
Acties:
  • 575 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 20:28
Bij deze een request om mijn eigen (negatieve) user review op omni te verwijderen.

Reden voor verwijdering van de review is dat omni alsnog akkoord is gegaan met een koop en de review daardoor naar mijn mening niet meer relevant is. Hij heeft wat mij betreft bewezen uiteindelijk duidelijk te communiceren en heeft ook bewezen open te staan voor kritiek en zich aan te passen met de beste intenties.

Omni is het hier uiteraard ook mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

We zijn er inderdaad goed met elkaar uitgekomen en ik sluit mij geheel bij GeoBeo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

@ Tweaker mods:

Ik weet dat jullie niet per se op volgorde van plaatsing topics afhandelen, maar op dit moment zie ik er wel 4 die later geplaatst zijn dan deze maar al wel afgehandeld zijn.

Is er iets dat ontbreekt aan dit topic dat het vooralsnog is blijven liggen?

[ Voor 17% gewijzigd door Omni op 09-05-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vrijwilligers, topic gemist, topic blijft staan, feedback foetsie ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Hartelijk dank!

Tijd voor een slotje :+

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.