After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wij krijgen hier inderdaad geen melding van, we moeten het hebben van de gebruikers die het doorgeven.
Welcome to the League of Draven
Misschien een idee dan om daar een soort alert voor te maken?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
With ^
Mijn meldingen zijn trouwens nog niet afgehandeld, maar dat zal wel door 't weekend komen
Mijn meldingen zijn trouwens nog niet afgehandeld, maar dat zal wel door 't weekend komen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zou op zich best een aardige feature zijn om op het moment van importeren een vergelijking te doen met de vorige prijs en bij een X percentage afwijking een alarmbel te laten rinkelen. Niet alleen intern, maar wellicht ook als service richting shops, zodat ze prijsfouten sneller kunnen corrigeren.Euphanasia schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:14:
Wij krijgen hier inderdaad geen melding van, we moeten het hebben van de gebruikers die het doorgeven.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik heb het nagevraagd en er blijkt wel een automatische check te zijn waarbij als prijzen teveel afwijken van het maximum of minimum deze prijzen niet worden getoond. Echter blijven er uitzonderlijke gevallen zijn waardoor dit soort dingen toch kunnen voorkomen.
Ik ga deze prijzen nu verwijderen en als het goed is komen ze met de volgende import dan niet mee en worden ze automatisch geblocked.
Ik ga deze prijzen nu verwijderen en als het goed is komen ze met de volgende import dan niet mee en worden ze automatisch geblocked.
Welcome to the League of Draven
Hmm, wat is er dan zo uitzonderlijk aan? Of is de functie die dit realiseert dusdanig complex dat dit gewoon kan gebeuren? Een simpele "wijkt prijs minimaal x% af" lijkt mij moeilijk te omzeilen namelijk.
Oscar Wilde
Een prijs mag meer afwijken als er maar 2 of 3 aanbieders zijn .
Zijn er veel aanbieders dan mag de prijs minder afwijken van de min. prijs.
En er kan natuurlijk altijd incidenteel bij ons een proces niet helemaal soepel lopen waardoor er een foute prijs doorheen glipt.
Zijn er veel aanbieders dan mag de prijs minder afwijken van de min. prijs.
En er kan natuurlijk altijd incidenteel bij ons een proces niet helemaal soepel lopen waardoor er een foute prijs doorheen glipt.
Pagina: 1