webshop mogelijk onbetrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-07 17:54
Laat ik eerst met het volgende beginnen:
In het volgende bericht heb ik het niet over feiten en ik heb geen persoonlijke ervaring met deze webshop, echter gaan er hier wat belletjes rinkelen en daarom post ik dit hier even.

Ik ben op zoek naar een NAS en ik verbaasde me erover dat via Tweakers de webshop van mymediacenter.nl in veel producten vrijwel 100 euro+ goedkoper is dan de rest van de webwinkels.. ondanks dat het overal goede reviews heeft , ben ik even gaan zoeken.

Ik kwam al snel een foto tegen van de eigenaar die ik vervolgens heb vergeleken met een oude video van *knip* een oplichter die ooit al in kassa is geweest ' ze lijken behoorlijk op elkaar (hoewel de uitzending ongeveer 10 jaar geleden is gemaakt)

Ik heb vervolgens naar het adres gekeken en dat toont ook behoorlijke gelijkenis:
*knip*

Nogmaals! -
Ik zeg niet dat er hier sprake is van oplichting , misschien is dit wel een uiterst betrouwbare winkel!
-> Echter vind ik dat ik het wel even moet vermelden.

Zijn er hier mensen met persoonlijke ervaring met deze webshop?

Mvg, Donster

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 05-05-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Hier de kieskeurig reviews:

http://www.kieskeurig.nl/...00000000000012000000mjvrZ

Ziet er betrouwbaar uit, allemaal goede beoordelingen en het loopt meer dan 1,5 3,5 jaar terug.

En thuiswinkel waarborg zelfs:

https://beheer.thuiswinke...mymediacenter/certificaat

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 05-05-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat beide personen beiden in Helmond wonen zegt natuurlijk echt helemaal niets.

Als ik de producten at random in de pricewatch bekijk, dan blijkt helemaal niet dat de winkel keer op keer verweg de goedkoopste is.. :? Ik zou geen reden zien om aan te nemen dat dit niet klopt.

Het Thuiswinkel waarborg certificaat is in orde.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Eigenaar van de webshop heet Freek (zie whois)

Is niet dezelfde persoon, kijk naar de oren ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Whatson op 05-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:28
waarborgen zeggen niks. ICT-waarborg valt ons ook lastig, je betaald per jaar en enige wat ze doen is een vermelding doen en je voorwaarden sturen. Geen controle niks... thuiswinkel lijkt een beetje hetzelfde te doen, een papieren tijger. Maargoed, je kan daar terecht met een klacht, als die niet zijn binnengekomen in grotere mate zal het wel kloppen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Morress op 05-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donster
Ik ga hier geen foto's posten , maar vooral de gelijkenis tussen de eigenaar en Tjeerd + het adres dat op elkaar lijkt samen vond ik wat verdacht , als ik overigens straatbeelden check zie ik ook dat het een gewone woning is (uiteraard kan dat gewoon) .. vandaar dat ik een beetje op mijn hoede ben voor ik iets aanschaf.

Het grote probleem is idd dat al die keurmerken e.d. helemaal niks zeggen , ik heb iemand gekend die overal als betrouwbaar te boek stond (maar iedereen heeft opgelicht) , gelukkig is die jongen toen opgepakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Donster op 05-05-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Voor wat het waard is:

Ik heb daar vorig jaar een Synology gekocht. Die werd de volgende dag geleverd en daarna geretourneerd binnen 7 dagen.

Prima after sales en de centen waren vlot teruggestort.

Netjes door ene Freek gemaild omtrent de status e.d.. Kortom, goede ervaring mee, al is het er maar één.

edit: Freek is zeker iemand anders dan Tjeerd, tenzij hij wat plastische chirurgie heeft ondergaan. Dat laatste lijkt me wat vergezocht.

[ Voor 18% gewijzigd door albino71 op 05-05-2014 12:31 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donster
@albino71 goed om te horen.

Nog meer mensen met ervaring met deze webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Ik heb hier 2 jaar geleden mijn DS1812+ gekocht +- 900,- euro en deze is netjes inderdaad de volgende dag geleverd incl bestelde harde schijven.
Helaas bleek na een aantal maanden mijn NAS defect en ik heb zelfs een NIEUW exemplaar gekregen zodat ik alles kon overzetten naar de nieuwe NAS.
Daarna heb ik mijn defecte NAS opgestuurd.

Alles is hier prima verlopen en de after sales dus zeer prima te noemen.
Ook hierbij contact gehad met Freek.

Mocht ik ooit weer een NAS nodig hebben dan zou ik zonder nadenken hier ook weer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Topic gesloten. Aannames + zware aantijgingen richting een webshop daar heeft niemand wat aan. Verder hoeven we geen klopjacht te starten naar mensen. Dan kan je beter de politie bellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.