Goedemorgen,
Mijn huidige pc begint kuren te vertonen, dus het is tijd voor een upgrade.
Naar aanleiding van onderstaand filmpje heb ik besloten om nog heel even te wachten aangezien de Z97 chipset over een aantal dagen beschikbaar komt (geen ingrijpende wijzigingen, maar ik denk dat ik beter voor het laatste nieuwe kan gaan).
YouTube: Buy or wait for Z97, Devil's Canyon, Broadwell or X99 and Haswell-E?
Nu vroeg ik me af hoe jullie over de volgende configuratie denken (Asus en Corsair genieten mijn voorkeur, tevens wil ik geluidsproductie minimaliseren):
Case: NZXT H440 White and Black
CPU: Intel Core i7 4790 (twijfel nog over een i5, i7 meer toekomstvast)
Motherboard: ASUS Maximus VII Hero
Video Card: ASUS Radeon R9 290
Memory: Corsair 16GB DDR3-2133MHz Vengeance Pro
DVD: ASUS SDRW-08D2S-U Lite
Cooling: Corsair Hydro H100i
PSU: Corsair AX760
Corsair Air Series SP120Q Quiet Edition PWN aansluiting, dubbelpack (ter vervanging van de stock fans op de H110)
Corsair Air Series SP120Q Quiet Edition, 3 pin aansluiting (ter vervanging van de casefan aan de achterkant)
SSD haal ik uit mijn huidige systeem, dit is een Samsung Evo 250GB.
Op dit moment zit er ook een R9 290 in mijn systeem, werkt prima maar de geluidsproductie is bizarre door de reference cooler.
Ik zit er dus aan te denken deze te verkopen, en er een stiller model voor aan te schaffen.
Mijn budget is rond de 1500 euro.
Ben benieuwd naar jullie mening!
Gr,
Protax
Mijn huidige pc begint kuren te vertonen, dus het is tijd voor een upgrade.
Naar aanleiding van onderstaand filmpje heb ik besloten om nog heel even te wachten aangezien de Z97 chipset over een aantal dagen beschikbaar komt (geen ingrijpende wijzigingen, maar ik denk dat ik beter voor het laatste nieuwe kan gaan).
YouTube: Buy or wait for Z97, Devil's Canyon, Broadwell or X99 and Haswell-E?
Nu vroeg ik me af hoe jullie over de volgende configuratie denken (Asus en Corsair genieten mijn voorkeur, tevens wil ik geluidsproductie minimaliseren):
Case: NZXT H440 White and Black
CPU: Intel Core i7 4790 (twijfel nog over een i5, i7 meer toekomstvast)
Motherboard: ASUS Maximus VII Hero
Video Card: ASUS Radeon R9 290
Memory: Corsair 16GB DDR3-2133MHz Vengeance Pro
DVD: ASUS SDRW-08D2S-U Lite
Cooling: Corsair Hydro H100i
PSU: Corsair AX760
Corsair Air Series SP120Q Quiet Edition PWN aansluiting, dubbelpack (ter vervanging van de stock fans op de H110)
Corsair Air Series SP120Q Quiet Edition, 3 pin aansluiting (ter vervanging van de casefan aan de achterkant)
SSD haal ik uit mijn huidige systeem, dit is een Samsung Evo 250GB.
Op dit moment zit er ook een R9 290 in mijn systeem, werkt prima maar de geluidsproductie is bizarre door de reference cooler.
Ik zit er dus aan te denken deze te verkopen, en er een stiller model voor aan te schaffen.
Mijn budget is rond de 1500 euro.
Ben benieuwd naar jullie mening!
Gr,
Protax