Hi, ik zal het kort houden: zoals ik al zei heb ik niet echt een budget in gedachten, het hoeft nou ook weer niet het duurste van het duurste te zijn(als ik ergens 2% performance mee verlies maar een paar honderd euro bespaar dan steek ik liever die paar honderd euro terug in mijn zak
)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
Zoals ik al zei: geen budget eigenlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor(die is nog niet aan vervanging toe
)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles wat in de RML staat...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
En hier komen we aan bij een paar punten ;):
Het moet absoluut zo stil mogelijk zijn en als het kan niet al te veel energie gebruiken (gpu X vs gpu Y: gpu X gebruikt 5% meer voor 2 meer fps dan is gpu Y de keuze voor mij
)
De Lian Li kast is iets wat ik sowieso erin zal houden, heeft te maken met o.a. wieltjes.
Verder wil ik eigenlijk gewoon een pc samenstellen waarmee ik eventjes vooruit kan, ik heb met de pc die ik nu heb al aardig wat jaren gedaan (het moederbord al vaak moeten vervangen
)
Ga je overklokken?
Niet persé van plan maar kan goed.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
Zoals ik al zei: geen budget eigenlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor(die is nog niet aan vervanging toe
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles wat in de RML staat...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
En hier komen we aan bij een paar punten ;):
Het moet absoluut zo stil mogelijk zijn en als het kan niet al te veel energie gebruiken (gpu X vs gpu Y: gpu X gebruikt 5% meer voor 2 meer fps dan is gpu Y de keuze voor mij
De Lian Li kast is iets wat ik sowieso erin zal houden, heeft te maken met o.a. wieltjes.
Verder wil ik eigenlijk gewoon een pc samenstellen waarmee ik eventjes vooruit kan, ik heb met de pc die ik nu heb al aardig wat jaren gedaan (het moederbord al vaak moeten vervangen
Ga je overklokken?
Niet persé van plan maar kan goed.
| 1 | Asus P9-X79 | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Ti Gaming 3GB | € 586,49 | € 586,49 |
| 1 | Lian Li PC-V2120X | € 423,50 | € 423,50 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 83,- | € 83,- |
| 1 | G.Skill RipjawsZ F3-12800CL7Q-16GBZM | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | Corsair AX860i | € 167,99 | € 167,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 1TB | € 392,70 | € 392,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.476,22 | |
Nu moet ik wel zeggen dat ik enorm zit te twijfelen tussen de samsung evo en de crucial m500 en de reviews die ik gelezen heb maken het er nou niet echt makkelijker op...
Als ik dingen heb gemist of als je iets ziet waarvan je zit WTF?(en je een suggestie hebt haha) dan hoor ik het natuurlijk graag.