Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

5.1 surroundset upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/578181

Dit is wat iemand mij zei als minimum te nemen. Wat vinden jullie?

Ik zoek een upgrade van mijn pc setje Logitech X540.
Gebruik hem voor films, games en voornamelijk klassieke muziek.

Heb niet een te groot budget moet ik zeggen. Misschien 1000 euro max als het echt beduidend beter is als de link die plaatste. Any suggestions.

Of gewoon voor de Jamo gaan.?

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Eerst naar een audioboer lopen, met een cd met je eigen muziek. En daar gewoon eens gaan luisteren naar (veel) verschillende setups, vervolgens op basis daarvan een keuze maken.

Ik vind het raar als je iets zo subjectiefs als geluid, zomaar via internet besteld. Wat de één goed vindt, vindt de ander verschrikkelijk. ;)

• Reconhell
Ten eerste heb ik geen "cd's" alles heb ik digital.

Wat noem jij een audioboer? Denk niet dat je het kunt "testen" in veel verschillende winkels. zoals bcc, mycom, dynabyte of weet ik veel waar.

En ook hebben ze vaak Specifieke boxen niet die je JUIST wilt testen.. zoals bovengenoemd
Als je met een gelimiteerd budget goed waar voor je geld zoekt... zoek je dus naar bepaalde setjes/boxjes eerder, en niet de luxe van random even kijken welke goed luisterd want dat kost vaak toch te duur.

Geluid is enigzins subjectief, maar het toch ook wel iets objectiefs kwalitatiefs. ten op zichte van mijn Logitech x540 bijv zal iedereen zeggen dat dit een upgrade is.

Geluidskwaliteit vind ik belangrijk en ik wil graag dat het muziek "harder" kan dan mijn oude boxjes.

Dus graag uit Eigen ervaring, hardware matig waar naar zijn geld, en niet dat ik iets koop wat eigenlijk goedkope troep is voor die prijs zegmaar als je snapt wat ik bedoel.

Als ik die optie had om DEZE speakers bijv te luisteren met mijn muziek zou ik dit zeker eerst doen!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Reconhell schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:07:
Hij bedoeld natuurlijk dat je met muziek moet gaan luisteren die je goed kent zodat je speakers kan inschatten qua kwaliteit en of de sound bij je past. Dat je alles digitaal hebt, zeg op zich niets. Een 128 kbps MP3 is qua kwaliteit natuurlijk totaal onderschikt aan een FLAC van goede kwaliteit.
Wat noem jij een audioboer? Denk niet dat je het kunt "testen" in veel verschillende winkels. zoals bcc, mycom, dynabyte of weet ik veel waar.

En ook hebben ze vaak Specifieke boxen niet die je JUIST wilt testen.. zoals bovengenoemd
Als je met een gelimiteerd budget goed waar voor je geld zoekt... zoek je dus naar bepaalde setjes/boxjes eerder, en niet de luxe van random even kijken welke goed luisterd want dat kost vaak toch te duur.
De zaken die je noemt zijn geen audioboeren. Een speciaalzaak natuurlijk omdat men daar beter spul heeft staan (ook voor een kleiner budget) en men daar wél verstand van zaken heeft.
Geluid is enigzins subjectief, maar het toch ook wel iets objectiefs kwalitatiefs. ten op zichte van mijn Logitech x540 bijv zal iedereen zeggen dat dit een upgrade is.

Geluidskwaliteit vind ik belangrijk en ik wil graag dat het muziek "harder" kan dan mijn oude boxjes.
Geluid is absoluut persoonlijk. Daarom moet je nooit random een speaker kopen zonder deze gehoord te hebben. Harder heeft natuurlijk niets te maken met geluidskwaliteit.
Dus graag uit Eigen ervaring, hardware matig waar naar zijn geld, en niet dat ik iets koop wat eigenlijk goedkope troep is voor die prijs zegmaar als je snapt wat ik bedoel.

Als ik die optie had om DEZE speakers bijv te luisteren met mijn muziek zou ik dit zeker eerst doen!
Je noemt in je openingspost een max. budget van € 1.000. Daar kun je echt wel wat leuks voor neerzetten, beter dan de Jamo's en véél beter dan die Logitech speakers.

• Flans
Dat lijkt me geen onoverkomenlijke hobbel, toch? Anders even muziek op een stick zetten, waarschijnlijk kan dat ook wel afgespeeld worden.
Hier had ik wellicht iets concreter moeten zijn, de winkel die jij noemt vallen bij mij inderdaad niet in de categorie 'audio boer'. Heb even gezocht in Alkmaar (staat in je profiel ;)), deze winkels zouden bij mij in de categorie 'audio boer' vallen: HOBO Hifi, Quality Hifi & Studio Alkmaar. De eerste ken ik die zit ook bij mij in de buurt en daar weet ik zeker van dat je daar kunt luisteren in speciale luister kamers. :9
En ook hebben ze vaak Specifieke boxen niet die je JUIST wilt testen..
Ik kan je ook niet beloven dat ze de boxen hebt die jij noemt in je opening post, maar kan je wel beloven dat ze boxen hebben in een soort gelijke prijsklasse.
en niet de luxe van random even kijken welke goed luisterd want dat kost vaak toch te duur.
Waarom niet? Als je reeel bent in wat je wilt uitgeven dan zullen zij zeker hun best doen om binnen die prijsklasse iets te vinden. Daarnaast is het geweldig om de (echt) dure boxen/versterkers te beluisteren, dan heb je nog iets om voor te gaan sparen >:)
Harder is niet perse beter... Als de muziek alleen harder moet dan zou je eens kunnen gaan kijken naar een PA systeem.
Ik zou persoonlijk nooit zo'n setje kopen, omdat ik van mening ben dat met dit soort spullen goedkoop duurkoop is. Daarnaast ben ik niet zo'n fan van Jamo, daarmee heb ik wat slechte ervaringen gehad in het verleden.
Het lijkt een beetje alsof je je keuze al hebt gemaakt, en nu aan 'ons' vraagt om die keuze te bevestigen?

• Reconhell
Nee oke harder is niet beter, maar het is EN' EN. beter EN harder ;)

Ik ben van mening dat ik ook niet duizende euro's wil uitgeven omdat ALS het dan kapot gaat je veel kwijt bent, en speakers enz zijn nogal teer spul opzich.

Ik heb een voorlopige keuze gemaakt omdat ik niet "beter" weet dusja het is nog "open" inderdaad of iemand bevestigt of juist niet...

Ik vind het speaker verhaal van persoonlijk ja hoe ie er uit ziet. enz.. beetje bullshit
Ja oke ene houd van bepaalde klanken hoog laag diepe bass lage bass of weet ik veel
Maar toch kwalitatief en Technisch gezien zal er toch meer aan de hand zijn in "dure' boxjes.. ze zijn niet voor niets bijvoorbeeld paar duizend euro...

Dus je wilt zeggen dat een paar boxjes van paar duizend euro niet beter hoeft te zijn? Een beetje een ja nee geval lijkt me..

Maargoed deze speakers van Logitech heb ik ook blind gekocht. dusja.
Wie weet ga ik wel eens kijken. Maar mijn ervaring ook is dat in de winkels het flink duurder is, dat is juist het voordeel van webshops!!

Dus zou toch graag aan de hand van Eigen persoonlijke ervaringen of technisch inzicht advise willen voor boxjes, receiver enz. :)

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-11 16:51

VIPER2001

[GOT]The Source

Een cd is ook digitaal. :)

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

• Reconhell
http://www.studioalkmaar.nl/Is TOTAAAL niet in Alkmaar. eerder Zaandam.

http://www.hobo.nl/default.aspx?page=filiaal&id=68

dit adres ken ik wel makkelijk bereiken.

Teufel Columa 300 Mk2 Set L 5.1 (Zwart)
http://www.teufelaudio.nl...a+300+mk2+%225.1-set+l%22

Hmm aanbieding...

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Reconhell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 02:21:
Dus zou toch graag aan de hand van Eigen persoonlijke ervaringen of technisch inzicht advise willen voor boxjes, receiver enz. :)
Dat heb je in dit topic gekregen. Heb alleen niet het idee dat het binnenkomt en de toonzetting vind ik ook wat apart. Ik haak af. Succes met kiezen.

• Flans
Ik ben van mening dat ik ook niet duizende euro's wil uitgeven omdat ALS het dan kapot gaat je veel kwijt bent, en speakers enz zijn nogal teer spul opzich.
Willen of kunnen? >:)

Klopt je moet enigsinds voorzichtig met speakers omgaan, maar als ze kapot gaan dan is er wel echt iets fout gegaan. Die dingen ploffen echt niet zomaar in elkaar.
Ik heb een voorlopige keuze gemaakt omdat ik niet "beter" weet dusja het is nog "open" inderdaad of iemand bevestigt of juist niet...
Daar is ook niks mis mee, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je het advies dat je vervolgens krijgt niet wilt horen... Tenslotte kun je niet alles weten, en bestaan er fora's :9
Dus je wilt zeggen dat een paar boxjes van paar duizend euro niet beter hoeft te zijn? Een beetje een ja nee geval lijkt me..
Klopt, dat is precies wat ik wil zeggen. Tuurlijk zullen duurdere boxen qua bouwkwaliteit, afwerking en aansluitingen waarschijnlijk beter zijn. Maar als jij het geluid niet mooi vindt wat uit die boxen komt, terwijl je het geluid uit goedkope boxen wel mooit vindt. Dan zeg ik ga zeker voor die goedkope boxen! Vandaar ook dat het luisteren wordt aangeraden...
Reconhell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 02:21:Dus zou toch graag aan de hand van Eigen persoonlijke ervaringen of technisch inzicht advise willen voor boxjes, receiver enz. :)
Ik ben toch nog even voor je bezig geweest, uitgaande van een budget van 1000,- euro zou ik het onderstaande nemen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Onkyo TX-SR313 Zwart€ 199,-€ 199,-
1Boston Acoustics A 25 set (Wit)€ 79,-€ 79,-
1Boston Acoustics A 225C (Zwart)€ 125,-€ 125,-
1Boston Acoustics ASW 250 (Wit)€ 199,-€ 199,-
1Yamaha NS-F500 2.0 (Bruin)€ 399,-€ 399,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.001,-

De versterker, één omdat ik een persoonlijke voorkeur voor Onkyo heb daarnaast heeft hij meer en beter aansluitingen.
De fronts, gekozen voor twee zuil speakers als je stereo muziek gaat luisteren zul je hier blij van worden. Verwacht geen top of the line geluid, maar het zal zeker prima zijn.
De twee rear speakers heb ik zelf ook, deze worden in principe alle gebruikt tijdens het kijken van films. Ik ben er zelf erg over te spreken, daarnaast zijn ze volgens mij een slagje groter dan de rear speakers uit de set die je zelf had uitgezocht.
De center heb ik geen ervaringen mee, dus zou wat mij betreft ook een andere kunnen zijn. Gekozen omdat boston acoustics over het algemeen goede speakers levert voor weinig geld.
De sub, ik heb de grote broer van deze A250 en dat is een prima subwoofer. Tijdens het zoeken naar mijn subwoofer heb ik ook gekeken naar deze, en ik heb hem bijna gekocht.

Ik denk dat deze set een beter geluid zal geven dan de Jamo set die je had uitgezocht, deze set is alleen ook 500,- euro duurder. Is het dat waard? Dat weet ik niet... Dat mag je helemaal zelf beslissen :+

• Flans
Ik ben iets te kort door de bocht geweest, had er niet opgelet dat de prijs voor en de prijs voor 1 speaker is. De prijzen die daarbij staan, moeten dus keer 2.

Dus heb nog even opnieuw een lijstje gemaakt, hierin de twee fronts vervangen door twee fronts van boston acoustics. Uit dezelfde serie/lijn (250) dit komt je geluidsbeeld nog weer ten goede, en de prijs scheelt aanzienlijk!

#ProductPrijsSubtotaal
2Boston Acoustics A 25 set (Wit)€ 79,-€ 158,-
2Boston Acoustics A 250 (Zwart)€ 139,83€ 279,66
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 960,66

Zoals mij terecht verteld werd via een PM, de versterker is erg persoonlijk. In deze prijsklasse zijn er vrijwel geen foute keuzes, omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn/doen. Naast Onkyo zou je ook prima kunnen kijken naar Marantz of Denon.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

S1NN3D schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:26:
[...]
...de toonzetting vind ik ook wat apart.
Het is dat ik daar geen slotje voor kan zetten, anders had ik dat al lang gedaan. Maar TS heeft alleen zichzelf er mee door zo te doen: weinig reacties van anderen. Wellicht dat jouw en mijn post een "subtiele" hint zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Reconhell
Oh Ik weet niet wat jullie met toonzetting apart vind bedoeld.. misschien interperen jullie mijn text anders dan bedoeld?

Bedankt Flans ik ga eventjes kijken

Ja eigenlijk willen en kunnen... 2000 euro zou nog kunnen als het het echt waard zou zijn maar eigenlijk ben ik daar niet zo van overtuigt dus en ja ze kunnen kapot gaan.

Verwijderd

Kan je niet op zoek naar een leuke complete tweedehands set? Dan is alles gewoon geregeld en krijg je meestal meer voor je geld.

• Reconhell
Hmmm dat is altijd wel risky zeker als ze zo teer zijn de speakers..en veel geld ookal 2de hands.. geen garantie..
En ja dat zou moeilijk gaan want ik heb geen auto en laten verzenden gaat ook niet gebeuren denk ik..

• Reconhell
http://www.teufelaudio.nl...-mk2-5.1-set-l-p9513.html
http://www.teufelaudio.nl...-mk2-5.1-set-m-p9515.html

Ik ben nu dit tegen gekomen.. dit ziet er ook niet verkeerd uit.. alleen de 1 heeft extra "Zuilen" dus 4 zuilen die je neerzet.. en de anders met "ophang Boxjes" .. maar is goedkoper.. Maakt dat uit of je zuilen of ophang boxjes gebruikt ten opzichte van geluidsweergave?

Zuilen vind ik wel mooi.

• Flans
Reconhell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:54:
Ja eigenlijk willen en kunnen... 2000 euro zou nog kunnen als het het echt waard zou zijn maar eigenlijk ben ik daar niet zo van overtuigt dus en ja ze kunnen kapot gaan.
Dit is hetzelfde als het kopen van een nieuwe auto, als je puur kijkt naar de functie "het reizen van A naar B". Zou de goedkoopste auto die je kunt vinden al voldoen, maar je kunt ook een aston martin kopen. Is die beter in het je van A naar B brengen, niet perse maar de reis is wel een stuk leuker. :9

Kapot gaan is een redelijk non-issue, alles wat kapot kan gaan gaat op een gegeven moment kapot. Het is alleen aan degene die het gebruikt om dit zo lang mogelijk uit te stellen, door bijvoorbeeld netjes ermee om te gaan.

Ik heb verder geen ervaringen met Teufel dus kan er niet zoveel over zeggen...

Verwijderd

" Zo teer als speakers'? Speakers zijn niet teer. Ik heb hier een setje staan van rond 1970. Nooit wat aan vervangen, werken nog perfect. Hooguit dat je na 30 jaar de rolranden zal moeten vervangen, maar verder zal er weinig kapot gaan aan een goede speaker.

• Reconhell
Bij Teufel hebben ze 12 jaar garantie en jamo 5 jaar. dat alleen doet me bijna over de streep zetten.

http://www.teufelaudio.nl...edition-set-l-p15034.html

Deze heb ik nu op het oog. 100 euro per jaar voor een prima speakerset moet kunnen ^^

http://www.kieskeurig.nl/...iews/978698/gwejo/5185056

doen en is erg goed naar jouw individuele smaak af te stellen films klinken ook fantastisch, ik hoor nu geluiden die met mijn oude jamo speakers nooit heb gehoord.Kortom een zeer tevreden gebruiker en ik heb dan ook geen moment spijt van deze aankoop.

1000 euro is nog respectable en krijg dan nog 10% korting dus zegmaar gratis verzendkosten.
Weetniet wat ik aan kabels nodig zal hebben maar zou ik later wel uit denk dat het bij hun duur is..
Ik wil ook een 7.1/7.2 versterker er aan gooien wellicht uitbreiding mogelijk.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 16:12
#ProductPrijsSubtotaal
2Yamaha NS-F500 2.0 (Bruin)€ 399,-€ 798,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.479,-

Even aangepast. De prijzen van speakers vermeld zijn per stuk, ondanks dat dit in de pricewatch niet zo staat aangegeven. Als je ze uiteindelijk gaat bestellen wordt het wel duidelijk vermeldt.
Flans schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:37:
Ik ben iets te kort door de bocht geweest, had er niet opgelet dat de prijs voor en de prijs voor 1 speaker is. De prijzen die daarbij staan, moeten dus keer 2.

Dus heb nog even opnieuw een lijstje gemaakt, hierin de twee fronts vervangen door twee fronts van boston acoustics. Uit dezelfde serie/lijn (250) dit komt je geluidsbeeld nog weer ten goede, en de prijs scheelt aanzienlijk!

#ProductPrijsSubtotaal
2Boston Acoustics A 250 (Zwart)€ 139,83€ 279,66
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 960,66

Zoals mij terecht verteld werd via een PM, de versterker is erg persoonlijk. In deze prijsklasse zijn er vrijwel geen foute keuzes, omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn/doen. Naast Onkyo zou je ook prima kunnen kijken naar Marantz of Denon.
Ik zou in ieder geval wel alles in 1 kleur bestellen dan. Of alles zwart, of alles wit. Ik zat zelf hier ook aan te denken, maar twijfel met name over of de A250's voldoen, of dat de A360's toch de meerprijs waard zijn. Binnenkort dus maar eens bij een verkooppunt gaan luisteren.

[ Voor 40% gewijzigd door kroegtijger op 10-05-2014 23:26 ]

iRacing Profiel

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Reconhell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:54:
Oh Ik weet niet wat jullie met toonzetting apart vind bedoeld.. misschien interperen jullie mijn text anders dan bedoeld?
Lees je eerste reactie na de TS eens door. Alleen de eerst zin "Ten eerste..." komt op mij al heel denigrerend over. Deze toonzetting is wellicht niet wat je bedoelt maar krijgt wel kracht doordat je nadruk legt op bepaalde dingen door deze in HOOFDLETTERS neer te zetten. Het komt alles behalve fijn over. Komt bij dat je hier om advies komt vragen en dan behoorlijk wat van dit advies in de wind slaat door het letterlijk bullshit te noemen. Als je het zo goed weet hoef je ook geen topic te openen...
Reconhell schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:00:
Bij Teufel hebben ze 12 jaar garantie en jamo 5 jaar. dat alleen doet me bijna over de streep zetten.
Genoeg merken die ook "maar" vijf jaar garantie geven op speakers of in ieder geval minder dan twaalf, ook merken die ik (veel) hoger zet dan zowel Jamo als Teufel. En, nogmaals, speakers zijn niet teer of wat dan ook. Als je netjes met je spullen om gaat gaan ze zo tientallen jaren mee. En als ze kapot gaan doordat je ze zelf opblaast of met je vinger tegen de tweeter gaat lopen drukken vervalt de garantie sowieso.
http://www.kieskeurig.nl/...iews/978698/gwejo/5185056

doen en is erg goed naar jouw individuele smaak af te stellen films klinken ook fantastisch, ik hoor nu geluiden die met mijn oude jamo speakers nooit heb gehoord.Kortom een zeer tevreden gebruiker en ik heb dan ook geen moment spijt van deze aankoop.
Kieskeurig... het moet je ding maar zijn zullen we maar zeggen. Nu heeft deze reviewer netjes aangegeven de duurzaamheid niet goed te kunnen beoordelen, maar de rest vind ik wat typisch. Een tien voor geluidskwaliteit zou het perfecte geluid betekenen en dat heb je simpelweg niet voor dit geld. Niet dat je per se mee uit moet geven, maar het is allemaal zo nietszeggend. Een zin uit de review: "...de subwoofer doet wat hij moet doen...". De zuilen beginnen bij 120 Hz wat betekent dat de subwoofer dat minimaal als crossover moet hebben. Mijn inziens doet de subwoofer dan meer dan hij moet doen, een Hz of 20 - 40 te veel eigenlijk.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

JT

VETAK y0

Kieskeurig is gewoon prut voor reviews. De gemiddelde consument, dat is wat je vindt op Kieskeurig, kraakt zijn eigen product niet af. Hij/zij is meestal niet erg bekend met het materiaal in de categorie electronica, snapt vaak weinig van de achterliggende theorie en heeft zeker niet veel ervaring met diverse alternatieven. Dus als iets kwalitatief ondermaats is tov alternatieven in dezelfde klasse maar wel beter klinkt dan het vorige Logitech X540 setje dan kan zoiets een dikke vette 10 krijgen simpelweg omdat de gebruiker verder niet weet wat er nog meer is dat eigenlijk beter is...

Verder bestaat er ook nog zoiets als de cognitieve dissonantietheorie die al veelvuldig empirisch bewezen is...Toegepast komt deze in zeer weinig woorden erop neer: mensen gaan hun eigen gekochte spullen niet snel afkraken.

Dus Kieskeurig voor reviews? Beter niet doen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Reconhell
Naja mijn boxjes van de X540 zijn een keer kapot gegaan binnen een jaar en heb er niks geks mee gedaan! Ook kan ik herinneren van andere mensen vaakg enoeg al weet ik daar de details niet van..

Naja moet toch een beslissing maken, en die teufels kan ik eerst uitproberen en dan altijd terug sturen binnnen 8 weken staat er...

Ow Fear. Dat mag via internet is interpertatie al helemaal een kunst om zo maar te zeggen, maar niet verkeerd bedoeld. Ik heb wel sterke meningen, en advies is om aan te horen, niet blindelings te accepteren, ik luister wel degelijk naar elke post.

Nee oke JT zit wat in opzich.. maar dat wilt niet perse zeggen dat het complete onzin is maargoed idd niet even handig. Dan is inderdaad ook maar de vraag of ik het merk en dat sort dingen

Die boston setjes zien er ook zeker niet verkeerd uit en qua specs ja zegt dus ook niet alles maar ziet er oke uit.
Deze zijn ook mooi...
http://www.teufelaudio.nl...round-5.1-set-p13214.html

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dan heb je wel meer speaker voor minder geld dan met die andere Teufel-set die je aanhaalde.

• Reconhell
Hmm misschien wel.. moet zeggen ze zien er beide mooi uit ene wat moderner..andere wat bruter en ouderwets. Mag ik vragen waarom je zegt meer speaker voor minder geld? :) Behalve dan die HZ toereiking of is dat het enige?

Ik zit nu wel even te twijvelen want deze set dus:

http://www.teufelaudio.nl...ion-5.1-set-l-p15032.html

Is na gebelt te hebben Wel in de aanbieding en kost dus 1111 euro inclusief receiver.. kortingscode erbij + verzendkosten betaal ik uiteindelijk 1070 euro voor die set.

De set zonder deze receiver zou ik 970 euro voor betalen.. dus zeg maar 100 euro voor een receiver die hun voor 500 meerprijs aanbieden... weetniet of deze receiver dat waard is hmm

Of die Ultieme 40 boxjes.. met kortingsbon verzendkosten... 870 euro..

Hmmmmm

[ Voor 3% gewijzigd door Reconhell op 12-05-2014 13:27 ]

• Reconhell
Ik ga toch deze bestellen:
http://www.teufelaudio.nl...round-5.1-set-p13214.html

En dan ga ik de boekenplankenspeakers verkopen, en vervangen voor de vloerstaande speakers.

Met films zou ik dit niet merken maar met muziek wel zegt de verkoper en dit is wat ik zelf al dacht.

Ik moet wel kabels gaan knippen ofzo.. hopen dat dat maar goed gaat... ben niet handig

Uiteindelijk op 940 euro gekomen inclusief kabels/verzendkosten-kortings code.

Nu kan ik die vloerstaande speakers kopen voor 400 euro.
En die boekenkast speakers verkopen voor 150 euro aangezien ze gloednieuw zijn (eigenlijk kosten ze 200 euro)

Edit:
MM nee koop toch direct dubbele vloerstaande speakers-set kan ik 7.1 geluid maken Of die boekkast speakers verkopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Reconhell op 12-05-2014 15:28 ]

• Reconhell
Enige vraag die ik nog heb is: De kabel set... voor 72 euro
Inhoud levering:

1 x 30m Lautsprecherkabel 2.5mm² - C2530S

1 x Subwoofer-Kabel 2.5m - C3525W

5 x Bananenstecker - C8502P (Paar)

Voldoet dit voor een 7.1 opstelling want mijn woonkamer is ongv 25 m2
en heb geen 30 meter kabel nodig denk ik? Kan ik het beter los kopen?

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11 01:03
Kom op he, je kan toch wel zelf meten of je het red met 30 meter kabel.
mooie set trouwens zal vast wel goed klinken, voor audiofielen mischien niet maar die zijn niet snel tevreden. :P
kabels bij teufel zijn wel van goede kwaliteit, beter dan die ik bij de bouwmarkt zag liggen in elk geval.
en kabels knippen kan iedereen, je moet alleen een striptang hebben das wel makkelijker

[ Voor 15% gewijzigd door Goofy1978 op 12-05-2014 18:04 ]

• Reconhell
Ja duh 30 meter is veelste veel maar ik snapte dat hele knippen niet...dacht hoe ga ik t in 5en delen als 2 uiteindes hebt? xD maar nu denk ik wel.. je knipt inde lengte... lol

Ik heb geen striptang... faal.. ik ben 100% tegenovergesteld van klusser. xD 2 linker handen

Naja dat zie ik dan wel weer...

[ Voor 15% gewijzigd door Reconhell op 12-05-2014 20:29 ]

• Flans
Mesje, schaar en tanden voldoen ook ;)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

@ Reconhell

Gebruik a.u.b. de wijzig-optie als je iets toe te voegen hebt aan een post. Tot drie keer onder elkaar posten en zo je topic blijven kicken is niet gewenst.

Pagina: 1