Willen of kunnen?
Klopt je moet enigsinds voorzichtig met speakers omgaan, maar als ze kapot gaan dan is er wel echt iets fout gegaan. Die dingen ploffen echt niet zomaar in elkaar.
Daar is ook niks mis mee, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je het advies dat je vervolgens krijgt niet wilt horen... Tenslotte kun je niet alles weten, en bestaan er fora's

Klopt, dat is precies wat ik wil zeggen. Tuurlijk zullen duurdere boxen qua bouwkwaliteit, afwerking en aansluitingen waarschijnlijk beter zijn. Maar als jij het geluid niet mooi vindt wat uit die boxen komt, terwijl je het geluid uit goedkope boxen wel mooit vindt. Dan zeg ik ga zeker voor die goedkope boxen! Vandaar ook dat het luisteren wordt aangeraden...
Ik ben toch nog even voor je bezig geweest, uitgaande van een budget van 1000,- euro zou ik het onderstaande nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Onkyo TX-SR313 Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Boston Acoustics A 25 set (Wit) | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Boston Acoustics A 225C (Zwart) | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Boston Acoustics ASW 250 (Wit) | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Yamaha NS-F500 2.0 (Bruin) | € 399,- | € 399,- |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 1.001,- |
De versterker, één omdat ik een persoonlijke voorkeur voor Onkyo heb daarnaast heeft hij meer en beter aansluitingen.
De fronts, gekozen voor twee zuil speakers als je stereo muziek gaat luisteren zul je hier blij van worden. Verwacht geen top of the line geluid, maar het zal zeker prima zijn.
De twee rear speakers heb ik zelf ook, deze worden in principe alle gebruikt tijdens het kijken van films. Ik ben er zelf erg over te spreken, daarnaast zijn ze volgens mij een slagje groter dan de rear speakers uit de set die je zelf had uitgezocht.
De center heb ik geen ervaringen mee, dus zou wat mij betreft ook een andere kunnen zijn. Gekozen omdat boston acoustics over het algemeen goede speakers levert voor weinig geld.
De sub, ik heb de grote broer van deze A250 en dat is een prima subwoofer. Tijdens het zoeken naar mijn subwoofer heb ik ook gekeken naar deze, en ik heb hem bijna gekocht.
Ik denk dat deze set een beter geluid zal geven dan de Jamo set die je had uitgezocht, deze set is alleen ook 500,- euro duurder. Is het dat waard? Dat weet ik niet... Dat mag je helemaal zelf beslissen