Ik wou er geen apart topic voor aanmaken maar ben ik nou de enige die zich heeft zitten ergeren aan die faalhazen van de NOS die het nodig vonden om gedurende de uitzending van de dodenherdenking... en zelfs gedurende de twee minuten stilte zo'n irritante, totaal onnodige, uit de toon vallende, afleidende, respectloze 'ticker tape' of hoe men zo'n ding ook noemt onderin het beeld te laten lopen met 'nieuwsfeiten' die mij op zo'n moment TOTAAL niet interesseren en waar ik mij echt dood aan zat te ergeren. Ik heb me 5 min. na de 2 minuten stilte niet kunnen bedwingen en heb de NOS gebeld, mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, gevraagd of er iemand was op dit moment die ik daarover zou kunnen aanspreken en zo niet of de receptionist het aan de juiste persoon zou willen doorgeven. Dat zou hij doen. Op mijn vraag of hij meerdere reacties hierover gekregen had antwoordde hij dat hij er net ook al een gehad had.
Ik ben dus blijkbaar niet de enige.
Hebben anderen zich hier ook aan gestoord?
En wat het gezamenlijk op dit moment herdenken betreft... we vieren kerstmis toch ook allemaal tegelijk op dezelfde dagen?
Ik ben dus blijkbaar niet de enige.
Hebben anderen zich hier ook aan gestoord?
En wat het gezamenlijk op dit moment herdenken betreft... we vieren kerstmis toch ook allemaal tegelijk op dezelfde dagen?