Goedenavond,
Voor mijn schoonvader wil ik een nieuw systeem in elkaar zetten. Zijn huidige pc draait namelijk nog op XP en hij is na acht jaar wel eens toe aan een nieuw systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt om te surfen en MS office. Verder gebruikt hij photoshop maar niet erg intensief.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn schoonouders willen er niet meer dan €600 aan uitgeven, Windows ea software krijgen ze van ons. En mocht het er iets bovenuit komen maar levert dat wel een aanzienlijk beter systeem op dan zijn wij bereid max €100 bij te springen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn schoonvader wil graag zijn geluidkaart over zetten het gaat om een Creative Soundblaster Audigy LS:
pricewatch: Creative SoundBlaster Audigy LS (Retail)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc)
Geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf heb ik het volgende lijstje samengesteld:
Tips aanvullingen en opmerkingen zijn van harte welkom.
Voor mijn schoonvader wil ik een nieuw systeem in elkaar zetten. Zijn huidige pc draait namelijk nog op XP en hij is na acht jaar wel eens toe aan een nieuw systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt om te surfen en MS office. Verder gebruikt hij photoshop maar niet erg intensief.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn schoonouders willen er niet meer dan €600 aan uitgeven, Windows ea software krijgen ze van ons. En mocht het er iets bovenuit komen maar levert dat wel een aanzienlijk beter systeem op dan zijn wij bereid max €100 bij te springen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn schoonvader wil graag zijn geluidkaart over zetten het gaat om een Creative Soundblaster Audigy LS:
pricewatch: Creative SoundBlaster Audigy LS (Retail)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc)
Geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf heb ik het volgende lijstje samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770 Boxed | € 253,99 | € 253,99 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 599,18 | |
Tips aanvullingen en opmerkingen zijn van harte welkom.