[iPhone 4] Apple ID Koppeling verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:53

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Beste Tweakers,

Tijdens het installatie proces naar de nieuwste ios versie via Itunes liep het programma vast en was de enige optie de recovery mode. Nu is de Iphone gerecoverd maar vraagt Itunes naar een Apple ID waar ik het wachtwoord niet meer van heb. Het account is ooit in de winkel aangemaakt maar in de winkel weten ze het ook niet meer.

Hoe nu verder?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Apple bellen. En anders heb je pech, want dit is een anti-diefstal lock en dus niet gemaakt om 'er af' te krijgen of te 'verwijderen'.

[ Voor 30% gewijzigd door johnkeates op 04-05-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
Dat is de anti diefstal beveiliging, dus die is niet zomaar te omzeilen. Beste manier is om toch de account te recoveren bij Apple.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Ik heb via de website een bel afspraak gemaakt en als het goed is gaan ze me morgen bellen. Maar dit is echte de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het lijkt me sterk dat een winkelmedewerker een wachtwoord voor je bedacht heeft, dus die zal je zelf wel bedacht hebben. Door gewoon wat mogelijkheden te proberen kom je er niet?
Via https://iforgot.apple.com...oa&app_id=93&app_type=ext lukt het ook niet?

Dan kun je inderdaad alleen maar het telefoontje van Apple afwachten en hun instructies volgen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Het is de Iphone van me moeder ff voor de goede orde :P
Toen ze aan mij vroeg om wat apps erop te zetten ging ik er vanuit dat er verder geen account opstonden dus ik heb een Apple ID aangemaakt. Van dit account heb ik wel de gegevens (g**************@hotmail.com) maar na de reset (omdat Itunes vast liep (zelf nog nooit last van gehad)) vroeg Itunes opeens om g*****@Icloud.com.. nu heb ik geen flauw idee aan welk e-mailadres dit account staat gekoppeld en via de security questions kom ik ook niet verder (geboorte datum klopt niet)

Gelukkig heb ik wel alle winkelbonnen nog (met IMEI nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 19:46
Spike_wolf schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:07:
Het lijkt me sterk dat een winkelmedewerker een wachtwoord voor je bedacht heeft, dus die zal je zelf wel bedacht hebben. Door gewoon wat mogelijkheden te proberen kom je er niet?
Via https://iforgot.apple.com...oa&app_id=93&app_type=ext lukt het ook niet?

Dan kun je inderdaad alleen maar het telefoontje van Apple afwachten en hun instructies volgen.
Het kan goed hoor, wij doen het hier ook, maar we documenteren het wel voor de klant op zijn factuur e.d. We geven overigens wel aan dat we adviseren bij thuiskomst het wachtwoord te wijzigen in iets anders, ondanks dat wij de username/password gegevens uit onze systemen wissen. Beveiligingsvragen bewaren we dan weer wel just in case, mocht er iets zijn zoals TS nu heeft

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1