Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hybrid of normale laptop met aparte tablet?

Pagina: 1
Acties:

• HomerJ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21
Ik wil graag zowel een nieuwe tablet als een laptop aanschaffen. Nu zit ik alleen te twijfelen of het handiger is om een hybrid te kopen die ik als beide kan gebruiken. Alleen heeft niemand in de omgeving van mij er 1 dus ik weet niet zo goed of ze bevallen.

Krijg je meer waar voor je geld qua specs? Of is het allebei net niet, de tablet is te lomp en de laptop te klein/matige specs?

Ik gebruik mijn laptop vooral om op te werken (gewoon standaard word etc.), films/series te kijken en af en toe een game te spelen. Nu hoef ik absoluut niet de nieuwe Battlefield in hoogste resolutie te spelen maar ik wil bijvoorbeeld wel de nieuwe Civilization of vergelijkbare games af en toe kunnen spelen.

Het meenemen is afhankelijk van of ik voor een hybrid ga of normale laptop. Een hybrid neem ik veel mee maar een losse laptop normaal gesproken nauwelijks.

Wat zouden jullie aanraden? Losse tablet en laptop of gaan voor een hybrid? Nog aanraders voor laatstgenoemde? Mijn budget ligt rond de 1000 euro.

Voor hybrids zat ik aan deze te denken:
pricewatch: Microsoft Surface Pro 2 64GB Zwart

Als ik alleen voor een laptop ga vind ik deze er wel goed uitzien.
pricewatch: Asus N750JV-T4103H

Voor ik verder kan zoeken moet ik eerst dus het hybrid of normale laptop keuze maken. Heeft iemand er ervaringen?

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:31
Hybrids zijn leuke dingen, maar ik denk niet dat Civilization gaat lukken daarop. Misschien op lage settings en lage resolutie (wat wel jammer is).

Dan heb je toch meer aan die Asus en een losse tablet, hoewel je dan wel iets duurder uit bent.

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Op de microsoft Surface Pro kan nog best prima gegamed worden. In deze video worden een aantal games getoond, ook Civ5.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ga je de hybride thuis dan wel op een groot scherm aansluiten? Heel de dag op 10" of 17" werken is nogal een verschil natuurlijk.

Verwijderd

Of koop een normale laptop, dan krijg je waar voor je geld. Die tablets/hybrids zijn leuke speelgoedjes, maar doen niet veel nuttigs... (IMHO)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 23:02
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:19:
Of koop een normale laptop, dan krijg je waar voor je geld. Die tablets/hybrids zijn leuke speelgoedjes, maar doen niet veel nuttigs... (IMHO)
Heb je er wel eens mee gewerkt?

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:19:
Dit zou ik zeker wel overwegen. Ik heb een Surface RT gehad maar heb gemerkt dat ik steeds vaker als ik productief wilde worden ik naar mijn laptop (Lenovo S440 14 inch met touch screen, 2 kg, dus nog best draagbaar) greep. En internetten en mailen doe ik dan weer op mijn telefoon. Ik heb uiteindelijk de Surface verkocht. Mijn advies dan ook: Koop een relatief kleine/lichte laptop met aardige videokaart (bv de eerder genoemde S440 of de Acer V7) en sluit hem om productief te zijn of games te spelen aan op een groot beeldscherm.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Pagina: 1