Waarde MacBook Pro?

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Beste tweakers,
Ik wil graag mijn MacBook Pro verkopen (wil een nieuwe 13" retina), maar ik zit nu echt met een best groot probleem dat de waarde enorm omlaag heeft gehaald. Eerst wou ik hem voor 550,- verkopen, nu weet ik echt niet wat een goede prijs is.

De specificaties:
-2,4 Ghz Intel Core 2 Duo
-8GB DDR3 werkgeheugen
-160GB ssd
-Nvidia 9600 en 9400M

Het probleem is echter dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NaiLDgA.png?1

Ik heb net per ongeluk mijn zakmes op mijn trackpad laten vallen.
De MacBook heeft ook nog twee andere gebreken:
-de toetsenbord verlicht werkt niet
-de batterij indicator werkt niet
(krasjes op de bovenkant en onderkant)

De Mac2sell waarde van deze laptop was 550,-, maar het schijnt dat dat altijd laag is. Wat is de waarde nu nog denken jullie? Ik hoop zelf zo'n 450,-. Je voelt niet dat er een barst in het trackpad zit en ze werkt nog even goed als voor dit ongeluk.

Bedankt voor jullie antwoorden,

Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mac2sell is juist altijd te hoog met z;n prijzen. Persoonlijk denk ik dat je er geen 450 euro voor zal krijgen, eerder < 340 euro gezien de vele mankementen. De GPU chips staan ook niet bekend als betrouwbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 04-05-2014 16:48 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Met de gpu heb ik nog nooit problemen gehad, en mijn Mac is altijd heel erg betrouwbaar.. Maar ik zie dit model nog vaak voor ongeveer 600,- weggaan, met mindere specs (4GB/160GB HDD) dus dan lijkt me 350,- wel heel weinig. Verdomme. Waarom moet dit nou weer gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door peakrever op 04-05-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 20:54
Nee maar je hebt ook nog andere gebreken, batterij indicator en keyboard verlichting die het niet doen. Dat weegt wel mee, want wat is nu nog de levensduur van de accu bijvoorbeeld. Al een keer een hele schone installatie geprobeerd om te kijken of dat de andere problemen oplost? En dit is een 2010 model denk ik zo. Op zich is 450-550 geen verkeerde prijs mits in nette staat en dat is hij helaas niet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
De batterijduur is nog goed voor de leeftijd van de laptop, ik haal er nog gemakkelijk 3,5 uur mee, met wat internetten en Word. Een schone installatie moet ik eens gaan doen, misschien lost het wel een probleem op, maar dat denk ik niet.

Ik denk dat ik hem voor 400€ op marktplaats zet, en dan hoop ik hem uiteindelijk voor rond de 350€ te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 14:51
450 / 500 is een mooie prijs als hij in hele goeie staat is, en dat is hij helaas niet.

Ik zou inzetten op 375,00 dat moet je nog wel kunnen halen denk ik.
Maar ik zou eerst alles zelf proberen zoals opnieuw installeren en je pram resetten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Mektheb schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:23:

Ik zou inzetten op 375,00 dat moet je nog wel kunnen halen denk ik.
Maar ik zou eerst alles zelf proberen zoals opnieuw installeren en je pram resetten en dergelijke.
Ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Helaas voor de TS mogen zogenaamde 'taxatie topics' hier niet. Dit topic gaat dus ook dicht. Verder denk ik dat de TS een heel eind kan komen door gewoon zelf eens te zoeken naar vergelijkbare advertenties.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.