Toon posts:

Probleem error in browsers 101 en 324

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik eb een probleempje in mijn chrome browser. Bij elke website die ik open krijg ik een fout melding. Er komt dan te staan:

Geen gegevens ontvangen met foutcode ERR_EMTY_RESPONSE

en soms komt er dit te staan:

Deze webpagina is niet beschikbaar met foutcode: ERR_CONNECTION_RESET

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Het licht niet aan de internet verbinding want op andere pc en tablets doen de browsers het wel. Ook op de pc zelf is er gewoon verbinding want spotify doet het bijvoorbeeld wel.

Ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.

Groetjes stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:04
Eerste google hit levert dit op:

http://www.roezer.com/fix...24-neterr_empty_response/

Give it a try!

[ Voor 7% gewijzigd door jordy2811 op 04-05-2014 16:32 ]

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had ook al gezocht en dit gevonden. Het helpt helaas niet. Maar in ieder geval bedankt.

Ook lees ik dat het bij veel mensen maar een paar websites zijn die ze niet kunnen bezoeken bij mij zijn het alle websites die ik tot nu toe heb geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:52

thof

FP ProMod
Wat ook nog een optie kan zijn, is een antivirus/firewall product welke je internet verkeer over een virtuele adapter stuurt om het verkeer te kunnen scannen/onderzoeken. Als daar wat mis mee is / hapert, dan zal de connectie ook ineens afgebroken worden (connection reset / empty response).

De manier waarmee je met het netwerk verbonden bent kan ook een rol spelen. Denk daarbij aan wireless/bedraag, driver versie, slechte kabel etc.

Ten slotte, heb je al eens een andere browser geprobeerd? Dat spotify het niet opmerkt kan komen omdat deze de stream/audio buffert en de verbinding weer op tijd terug is om die buffer vol te houden.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de uitgebreide reactie ik zal eens kijken bij mijn antivirus. Ik heb ook al internet explorer geprobeerd hier werkt het ook niet en krijg ik de melding: deze pagina kan niet worden weergegeven.

Edit: ondertussen heb ik mijn gratis antivirus programma verwijdert en dit heeft geholpen! De foutcode ERR_EMTY_RESPONSE is verdwenen nu heb ik alleen nog bij alle websites de foutcode: ERR_CONECTION_RESET hopelijk heeft daar nog iemand een oplossing voor?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2014 17:02 ]