Data iPhone 4 overzetten naar iPhone 3GS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
Hallo,

Met Koningsdag is mijn iPhone 4 met mij er aan vast in het water gelazerd. Nu kan mijn iPhone 4 dit niet meer navertellen, maar gelukkig had ik mijn oude iPhone 3GS nog liggen. Bij het aansluiten met iTunes kreeg ik de melding dat ik de reservekopie van mijn 4 niet kan overzetten naar mijn 3GS (daar was ik al bang voor) aangezien er een verschil in de iOS versie zit. Mijn iPhone 4 was nog bijgewerkt naar iOS versie 7.1.1, maar mijn iPhone 3GS is blijven hangen op iOS versie 6.1.6 en kan niet meer verder worden ge-update.

Is het echter mogelijk dat ik bepaalde onderdelen zoals contacten, agenda's, etc. wel kan overzetten naar mijn oude 3GS? Ik heb zitten zoeken maar kon zo snel geen antwoord vinden.. De reservekopie van mijn iPhone 4 staat nog wel op mijn PC.

Alvast bedankt! d:)b

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je een Mac hebt kan je iPhone Backup Extractor gebruiken. Met Windows heb je vast ook wel vergelijkbare software.

Wat het doet is bestanden extracten uit je backups die door iTunes herkend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
johnkeates schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:10:
Als je een Mac hebt kan je iPhone Backup Extractor gebruiken. Met Windows heb je vast ook wel vergelijkbare software.

Wat het doet is bestanden extracten uit je backups die door iTunes herkend worden.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben gelijk gaan kijken naar die software en die was ook beschikbaar voor Windows. Helaas haalt die maar maximaal 4 contacten terug en anders probeert die een betaalde versie aan te smeren. Heeft de Mac versie dat niet? Heb namelijk ook een MacBook Air, maar daar heb ik m'n telefoon nog nooit mee gesynchroniseerd.

Is er misschien nog iets te proberen via iCloud ofzo? Dat heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien kan ik die reservekopie er in plaatsen en dan contacten enzo overzetten..?

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
Als je voorheen niets in iCloud hebt gesynchroniseerd (contacten etc) dan kan je ze hier vandaan ook niet terug halen. Wellicht niet direct antwoord op je vraag. Maar je kan een waterschade herstel laten uitvoeren op je iPhone 4 logic board. Dan kan je i.i.g. je data van je telefoon terug halen, wie weet valt de schade zo erg mee dat je de hele telefoon terug kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
hdtracer schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:35:
Als je voorheen niets in iCloud hebt gesynchroniseerd (contacten etc) dan kan je ze hier vandaan ook niet terug halen. Wellicht niet direct antwoord op je vraag. Maar je kan een waterschade herstel laten uitvoeren op je iPhone 4 logic board. Dan kan je i.i.g. je data van je telefoon terug halen, wie weet valt de schade zo erg mee dat je de hele telefoon terug kan gebruiken.
Bedankt voor de tip! Helaas ligt mijn iPhone nog op de bodem van de gracht.. dus dat helpt ook niet mee :') Iemand anders nog ideeën of tips hoe ik (vooral mijn contacten) terug kan brengen?

Met iCloud zou het dus wel gewerkt hebben? Moet ik dat toch maar eens gaan gebruiken, ook al is dat nu te laat natuurlijk..