Als je een Mac hebt kan je iPhone Backup Extractor gebruiken. Met Windows heb je vast ook wel vergelijkbare software.
Wat het doet is bestanden extracten uit je backups die door iTunes herkend worden.
Wat het doet is bestanden extracten uit je backups die door iTunes herkend worden.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben gelijk gaan kijken naar die software en die was ook beschikbaar voor Windows. Helaas haalt die maar maximaal 4 contacten terug en anders probeert die een betaalde versie aan te smeren. Heeft de Mac versie dat niet? Heb namelijk ook een MacBook Air, maar daar heb ik m'n telefoon nog nooit mee gesynchroniseerd.johnkeates schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:10:
Als je een Mac hebt kan je iPhone Backup Extractor gebruiken. Met Windows heb je vast ook wel vergelijkbare software.
Is er misschien nog iets te proberen via iCloud ofzo? Dat heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien kan ik die reservekopie er in plaatsen en dan contacten enzo overzetten..?
Als je voorheen niets in iCloud hebt gesynchroniseerd (contacten etc) dan kan je ze hier vandaan ook niet terug halen. Wellicht niet direct antwoord op je vraag. Maar je kan een waterschade herstel laten uitvoeren op je iPhone 4 logic board. Dan kan je i.i.g. je data van je telefoon terug halen, wie weet valt de schade zo erg mee dat je de hele telefoon terug kan gebruiken.
Bedankt voor de tip! Helaas ligt mijn iPhone nog op de bodem van de gracht.. dus dat helpt ook niet meehdtracer schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:35:
Als je voorheen niets in iCloud hebt gesynchroniseerd (contacten etc) dan kan je ze hier vandaan ook niet terug halen. Wellicht niet direct antwoord op je vraag. Maar je kan een waterschade herstel laten uitvoeren op je iPhone 4 logic board. Dan kan je i.i.g. je data van je telefoon terug halen, wie weet valt de schade zo erg mee dat je de hele telefoon terug kan gebruiken.
Met iCloud zou het dus wel gewerkt hebben? Moet ik dat toch maar eens gaan gebruiken, ook al is dat nu te laat natuurlijk..