Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunshineGamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik wil wildstar pre-orderen en heb gezien dat bartsmit de game heeft, maar toen ik het zocht op de website kwam ik op dit artikel: http://www.bartsmit.com/n...vd-wildstar-pre-order-box
Ik vroeg mij af of deze echt is en of iemand het spel heeft ge pre-ordered met dit artikel.

Alvast bedankt. *O*

[ Voor 5% gewijzigd door SunshineGamer op 04-05-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Lijkt me niet dat dit juist is... €5,00 is wel erg weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Laagste prijs boxed is €35 en voor cd key €30. Kan dus niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunshineGamer
thorgal21 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:51:
Lijkt me niet dat dit juist is... €5,00 is wel erg weinig :D
Dacht ik ook, maar er zij wel vaker een aantal foutjes bij webshops zoals een 5 euro turtlebeach headset met adviesprijs 36 euro die ik vorig jaar zag.
Toen kreeg je gewoon de headset die later op 30 euro was terug gezet.

Ik hoop dat dit een vergissing is, want die 5 euro krijg ik toch wel terug als het een foutje is.

Edit:
Nog een foutje gevonden, deze keer bij bol.com 15 dagen timecard is 48 euro en 30 dagen is 20 euro...

[ Voor 10% gewijzigd door SunshineGamer op 04-05-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Het ziet eruit dat de pre-order box alleen een key heeft voor de game.
Er staat niet bij dat je ook 30 dagen gratis speeltijd erbij krijgt, dus opzich zou het kunnen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunshineGamer
Wylana schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:03:
Het ziet eruit dat de pre-order box alleen een key heeft voor de game.
Er staat niet bij dat je ook 30 dagen gratis speeltijd erbij krijgt, dus opzich zou het kunnen.
Bedankt voor de hulp en ik denk inderdaad dat dit dan het geval moet zijn. *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:28
Ik vermoed dat Bart Smit hier aan gebrekkige informatievoorziening doet. In een q&a vond ik dit:
Pre-Ordering the Physical Game Box:

You can pre-order the Standard Edition only.
You receive a pre-order box with a code or a serial code directly from the retail store. This code is only a pre-order code and does not give you access to the game after launch. You must go back to the retailer after the game launches to receive your WildStar game box, which will have your full retail code inside and other box items.
You may be able to only put a few dollars down, or the retailer may make you pay full price at the time of pre-ordering.
Die EUR 5 zal bedoeld zijn als aanbetaling op de normale koopprijs. De code die je in deze box krijgt, zal je waarschijnlijk geen toegang geven tot de game na launch. Reken je dus niet rijk, hoewel ik het verwijtbaar vindt dat Bart Smit hier niet duidelijk over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 21:08
Het is een pre order box. Geen volledig spel :) Deze is voor als je vooraf toegang wil tot de volledig game.

How are you doing?

Pagina: 1