Toon posts:

Welke SSD + Geheugen moet ik kopen voor Asus Zenbook UX52VS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus Zenbook UX52VS-CN021H en wil graag een SSD + Meer geheugen erin.
Welke kan ik kan ik hiervoor kopen?
De winkel zei dat de HHD niet valt te upgraden nu 500 Gb + 24 gb SSD alleen ik heb hem opengeschroefd en ik denk dat dit wel kan hij zit gewoon met wat schroefjes vast niet vast gesoldeerd.

Geheugen is nu 4 Gb wil graag 8.

SSD wil graag 512 GB erin stoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2014 14:41 ]

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-02 14:19

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Crucial m500 is een goede 2.5inch ssd prijs/performance is goed en stroomuitvalbescherming verder heb ik hier ergens,gelezen dat de meeste laptops over sata 300 beschikken en daarop zou deze beter presteren dan een evo840

heb hen zelf in mijn laptop liggen. Verder voor geheugen moet je even kijken of het bord wel 8gb ondersteund ik heb dit destijds gedaan op de crucial website. Daarna ben,ik gewoon voor het goedkoopste ramgeheugen gegaan wat er was op 1600 mhz tot nu toe geen problemen en razendsnel

hoop dat dit helpt

Verwijderd

Topicstarter
Splitinfinitive schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:39:
Crucial m500 is een goede 2.5inch ssd prijs/performance is goed en stroomuitvalbescherming verder heb ik hier ergens,gelezen dat de meeste laptops over sata 300 beschikken en daarop zou deze beter presteren dan een evo840

heb hen zelf in mijn laptop liggen. Verder voor geheugen moet je even kijken of het bord wel 8gb ondersteund ik heb dit destijds gedaan op de crucial website. Daarna ben,ik gewoon voor het goedkoopste ramgeheugen gegaan wat er was op 1600 mhz tot nu toe geen problemen en razendsnel

hoop dat dit helpt
Bedankt, heb net inderdaad ook op de crucial website gevonden denk dat het deze het dan maar wordt als het goed is wordt tot 12 Gb ondersteund. :9

http://www.crucial.com/up...BOOK+UX52VS-upgrades.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 19:31 ]