Hallo,
Wellicht is de titel wat verwarrend maar ik weet even niet hoe ik mijn "probleem" het beste kan omschrijven.
Ik heb een Acer Aspire E1-522 met een 15.6" LED/LCD. Ik heb de helderheid meestal op 75% staan.
Ik bemerk echter dat na verloop van tijd ik de helderheid niet kan aanpassen. Niet via de sneltoetsen (FN+Pijltje links of Rechts) en ook niet via de Energie schema instellingen.
Na een herstart werkt het ineens wel weer.
Ik bemerk dat het "probleem" zich voordoet:
- Na enkele uren gebruik (schoolwerk, gamen, internetten)
- Na een aantal uur standby (laptop scherm dicht of gewoon open en in slaapstand/standby)
Helderheid weigert gewoon te veranderen...
Ik heb de volgende oplossingen geprobeerd:
- Systeem Herstel > Geen resultaat
- Fabrieksreset > Geen resultaat
Persoonlijk loop ik een beetje vast... Ik heb geen idee wat ik nu kan doen.. Ik zit er echter niet op te wachten dit ding weer op te sturen...
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wellicht is de titel wat verwarrend maar ik weet even niet hoe ik mijn "probleem" het beste kan omschrijven.
Ik heb een Acer Aspire E1-522 met een 15.6" LED/LCD. Ik heb de helderheid meestal op 75% staan.
Ik bemerk echter dat na verloop van tijd ik de helderheid niet kan aanpassen. Niet via de sneltoetsen (FN+Pijltje links of Rechts) en ook niet via de Energie schema instellingen.
Na een herstart werkt het ineens wel weer.
Ik bemerk dat het "probleem" zich voordoet:
- Na enkele uren gebruik (schoolwerk, gamen, internetten)
- Na een aantal uur standby (laptop scherm dicht of gewoon open en in slaapstand/standby)
Helderheid weigert gewoon te veranderen...
Ik heb de volgende oplossingen geprobeerd:
- Systeem Herstel > Geen resultaat
- Fabrieksreset > Geen resultaat
Persoonlijk loop ik een beetje vast... Ik heb geen idee wat ik nu kan doen.. Ik zit er echter niet op te wachten dit ding weer op te sturen...
Alvast bedankt voor het meedenken!