Hallo,
Ik heb vandaag een soundplate gekocht om het geluid van m'n tv te verbeteren.
Mijn tv is een Samsung LE40C750. De plate is een lg soundplate 340.
Er loopt een hdmi kabel van m'n KPN-kastje naar m'n tv.
Ik heb de plate aangesloten met een optische kabel (bijgeleverd) op mijn tv. Ik neem aan dat de kabel werkt want ik heb auto-on mode op de plate aan staan, en als ik mijn tv aanzet, gaat de plate automatisch ook aan. Er is dus connectie neem ik aan, toch?
Alleen, ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de plate. Ik heb in de instellingen m'n tv-speakers uitgezet en op "externe boxen" gezet maar niks.
Als ik ext. Speakers selecteer hoor ik geen geluid meer uit de tv komen. Maar dus ook niet uit de plate.
Ik heb bij de optie" luidspreker selecteren" 2 opties: ext. Luidspreker en TV-luidspreker.
Bij de eerste hoor ik niets meer, bij de 2e heb ik gewoon geluid uit m'n tv.
De plate werkt op zich wel want muziek vanaf m'n tablet via Bluetooth afspelen gaat prima.
Iemand nog enig idee wat ik kan doen?
Bedankt vast!
Ik heb vandaag een soundplate gekocht om het geluid van m'n tv te verbeteren.
Mijn tv is een Samsung LE40C750. De plate is een lg soundplate 340.
Er loopt een hdmi kabel van m'n KPN-kastje naar m'n tv.
Ik heb de plate aangesloten met een optische kabel (bijgeleverd) op mijn tv. Ik neem aan dat de kabel werkt want ik heb auto-on mode op de plate aan staan, en als ik mijn tv aanzet, gaat de plate automatisch ook aan. Er is dus connectie neem ik aan, toch?
Alleen, ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de plate. Ik heb in de instellingen m'n tv-speakers uitgezet en op "externe boxen" gezet maar niks.
Als ik ext. Speakers selecteer hoor ik geen geluid meer uit de tv komen. Maar dus ook niet uit de plate.
Ik heb bij de optie" luidspreker selecteren" 2 opties: ext. Luidspreker en TV-luidspreker.
Bij de eerste hoor ik niets meer, bij de 2e heb ik gewoon geluid uit m'n tv.
De plate werkt op zich wel want muziek vanaf m'n tablet via Bluetooth afspelen gaat prima.
Iemand nog enig idee wat ik kan doen?
Bedankt vast!
[ Voor 16% gewijzigd door mister9 op 04-05-2014 09:08 ]