Koe update te vaak!!!

Pagina: 1
Acties:

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
Mijn }:O flusht altijd al na 1 (32.000) of na 2 (64.000) packets. Hij haalt ook altijd weer op als er nog 2 packets in de buff-in zitten. KAn je niet zorgen dat ie gaat fetchen en flushen als buff-in leeg is? Of is dit veiligheid voor als je verbinding weg valt? (Zodat ie in iedergeval verder gaat)

Oh ja, als ik nog 2 packets in buff-in hebt en hij vult aan tot 4 (128.000), hoe weet ik dan dat ie ze wel alle 4 doet? Want hij vult weer bij als ik nog maar 2 heb.

Juist

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zet in je ini onder [rc5]
fetch-workunit-threshold=XXX
flush-workunit-threshold=YYY

dan gaat ie flushen als de flush-workunit-threshold bij YYY komt en op dat moment haalt ie binnen tot de buff-in op XXX zit :)

succes!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
Op zaterdag 09 juni 2001 21:16 schreef Sequence het volgende:
zet in je ini onder [rc5]
fetch-workunit-threshold=XXX
flush-workunit-threshold=YYY

dan gaat ie flushen als de flush-workunit-threshold bij YYY komt en op dat moment haalt ie binnen tot de buff-in op XXX zit :)

succes!
Dus je wilt zeggen dat ie op deze manier oneindig doorgaat? En dat je handmatig moet flushen?

• Sequence

Sequence

Online marketing

hij flusht als je buff-out bij YYY komt...

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
Dan flushed hij dus nooit uit zichzelf, toch? Want YYY bestaat toch niet? Of moet je in plats van YYY een getal invullen, 250 ofzo. Zodat hij flushed wanneer hij 25 packets afheeft.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
juist je moet bij xxx yyy een waarde invullen

iets met lenzen

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op maandag 18 juni 2001 08:37 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Dan flushed hij dus nooit uit zichzelf, toch? Want YYY bestaat toch niet? Of moet je in plats van YYY een getal invullen, 250 ofzo. Zodat hij flushed wanneer hij 25 packets afheeft.
inderdaad! :) als je voor YYY bijv. 1000 invult, dan flusht de client pas als je 1000 workunits af hebt, niet eerder :P

Verwijderd

Oooh sequence wat ben je goed !!!
Pagina: 1