[Karmastore] Aankopen ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Zojuist heb ik wat verlopen features in de Karmastore handmatig verlengd. Tenminste, dat was de bedoeling: stom genoeg heb ik "RSS-feed in Gallery" gekocht i.p.v. "RSS-feeds in tracker" (er stond "RSS-feeds" O-))

Wellicht is het handig als je een aankoop terug kunt draaien, bijv. binnen een uur na aankoop?

(Ik begrijp dat dit om een uitzonderlijk en vrij onbelangrijk probleem gaat, maar ik post het toch maar. Misschien dat er ooit iets mee gedaan kan worden.)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reden ontberende wijzigings footers weg halen en on afgesloten tags zo mogelijk verkorten en accepteren?

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2016 11:36 . Reden: ᴋʟᴇɪɴᴇ ᴄᴀᴘs ᴛɪᴛᴇʟs en tagshrink en zonder lege footers wijzigingen anders geen footers voor interne docu ART en DL tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je het permanent maakt, hoe zorgt een user dan dat er voldoende karma saldo is? :)
Dat is immers wel een consequentie, of je moet een hogere fee aan karma vragen.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou is dit een relatief oude thread, maar ik vermoed dat het in dit soort gevallen makkelijker is om gewoon even contact op te nemen met t.net ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:02
Wet koop op afstand ;)