Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Hoi,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuke TV voor in de slaapkamer. Echter ben ik nog een jonge student, dus natuurlijk mag het niet teveel kosten. Nou kwam ik al enkele kandidaten tegen:

http://tweakers.net/price...3/philips-32pfl4258h.html
http://tweakers.net/price...sung-ue32f5500-zwart.html

Ik zit alleen te twijfelen door de leeftijd van deze TV's. Is dat een aandachtspunt of moet ik er niet zo erg op letten.

Hij komt op een wandplank te staan. Verder hoeft hij niet slim te zijn (al lees ik in andere topics dat dat er standaard op zit tegenwoordig) en 3D hoeft ook niet. Er komt een Raspberry Pi aan te hangen, dus het is meer series en films kijken dan echt TV-zenders bekijken. Full HD is toch echt een must.

Hebben jullie nog enkele aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb de voorganger van deze aan de muur hangen op de slaapkamer, in precies dezelfde setting als jij: pricewatch: Philips 32PFL3188H Zwart

Meer dan genoeg voor een slaapkamer TV!

Voor 2-3 tientjes erbij koop je een Vogels beugel voor aan de muur zodat je hem wat hoger kunt hangen en onder een hoek zodat het kijken vanuit bed aangenamer is :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Beste TV in deze prijsklasse is in mijn ogen de W6 van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:11

we_are_borg

You will Comply

Als de Samsung het zelfde is als mijn TV met functies en beeldscherpte (heb de 40E6100) dan is het een goede keus heb nooit spijt van de keuze de Smart functie is goed.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-08 09:28
Ik heb enkele maanden terug voor dezelfde keuze gestaan, maar ben uiteindelijk toch voor de eerder genoemde w6 van Sony te gaan. Het blinkende plastic van de philips en samsung trok me niet heel erg aan. Enige wat me deed twijfelen was het ontbreken van uitzending gemist op de sony. Maar dat speelt voor jou geen rol als ik t zo lees.

De voetstuk van de Sony functioneert ook gelijk als wandsteun trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Pepper92 op 04-05-2014 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Nu online
Ik ga denk ik deze week naar de mediamarkt om eens te kijken naar verschillende televisies. De W6 van Sony vind ik zelf aan de dure kant, vooral voor een televisie in de slaapkamer. Ook zal ik naar de 32PFL3188H van Philips kijken. Als het beeldkwaliteit goed is en het geluid ook acceptabel is, zal ik deze zeker gaan overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-08 13:25

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb de F5000 van Samsung en ben er best tevreden van.
Ik heb hem wel aan 250€ gekocht tijdens de solden, wat echt een koopje was.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Nu online
Ik kom zojuist deze tegen: pricewatch: Sony Bravia KDL-32R430B Zwart. Volgens mij is dat ook wel een leuke televisie, en nauwlijks anderhalf maandje oud (volgens de eerste prijsvermelding dan).
Pagina: 1