Hallo iedereen,
Ik ben van plan met wat vrienden een redelijke PC te bouwen die voor mij persoonlijk moet voldoen aan de volgende eisen:
- Nieuwe games als Watch Dogs, Battlefield 4 maar ook bijvoorbeeld ArmA op high of liever zelfs ultra te spelen.
- Eventueel enkele kleine videobewerkingen.
Ik heb zelf enige oppervlakkige kennis waar ik op moet letten bij het 'selecteren van de componenten' maar voor de rest heb ik er niet heel veel verstand van. Het budget is ca. 1100 euro, liever iets daaronder. Nou heb ik dit lijstje samengesteld;
- Processor: Intel Core i7 4770K Boxed
- Moederbord: Asus Z87-K
- Videokaart: Asus R9270X-DC2T-4GD5 (turbo frequentie:1.12GHz, geheugengrootte:4GB, geheugensnelheid: 5,6GHz)
- Geheugen: Kingston HyperX Beast KHX24C11T3K2/8X (2400 mHz)
- SSD: Kingston SSDNow V300 120GB
- Voeding: Corsair CS750M 750 Watt
- Besturingssysteem: nog een licentie voor Windows 8 Pro
- Behuizing: Zalman Z11 plus
Nou ken ik ook wel een aantal mensen die hier hun hobby van hebben gemaakt en er genoeg van af weten, maar ik wou het toch hier even posten. Hebben jullie misschien op- of aanmerkingen om het voor ongeveer hetzelfde budget beter te doen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Martijn
Linkje van inventaris: gallery: MartijnK96
Ik ben van plan met wat vrienden een redelijke PC te bouwen die voor mij persoonlijk moet voldoen aan de volgende eisen:
- Nieuwe games als Watch Dogs, Battlefield 4 maar ook bijvoorbeeld ArmA op high of liever zelfs ultra te spelen.
- Eventueel enkele kleine videobewerkingen.
Ik heb zelf enige oppervlakkige kennis waar ik op moet letten bij het 'selecteren van de componenten' maar voor de rest heb ik er niet heel veel verstand van. Het budget is ca. 1100 euro, liever iets daaronder. Nou heb ik dit lijstje samengesteld;
- Processor: Intel Core i7 4770K Boxed
- Moederbord: Asus Z87-K
- Videokaart: Asus R9270X-DC2T-4GD5 (turbo frequentie:1.12GHz, geheugengrootte:4GB, geheugensnelheid: 5,6GHz)
- Geheugen: Kingston HyperX Beast KHX24C11T3K2/8X (2400 mHz)
- SSD: Kingston SSDNow V300 120GB
- Voeding: Corsair CS750M 750 Watt
- Besturingssysteem: nog een licentie voor Windows 8 Pro
- Behuizing: Zalman Z11 plus
Nou ken ik ook wel een aantal mensen die hier hun hobby van hebben gemaakt en er genoeg van af weten, maar ik wou het toch hier even posten. Hebben jullie misschien op- of aanmerkingen om het voor ongeveer hetzelfde budget beter te doen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Martijn
Linkje van inventaris: gallery: MartijnK96
[ Voor 11% gewijzigd door MartijnK96 op 03-05-2014 20:15 ]