Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Videokaart vraag op Windows PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben héél erg nieuw hier op dit forum dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar ik dit neer moet zetten.

Ik ben al best wel lang bezig om een video te editen maar het is gewoon te sloom. Elke keer als ik mijn video wil afspelen gaat het enorm sloom of het beeld stopt met bewegen naar 2 á 3 seconden maar de audio ging wel door.

Ik word er echt helemaal gek van. Nu dacht ik, misschien moet ik een betere video kaart laten installeren? Ik snap er alleen niks van dus zou iemand mij misschien kunnen helpen met wat voor soort video kaart. Of moet ik gewoon een nieuwe laptop kopen?

Ik heb een Packard Bell, AMD RADEAON 6990 videokaart, 4GB RAM, 500GB HDD.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien de ontwikkeling lijkt me het niet erg zinvol een nieuwe videokaart te zoeken voor je laptop. Op basis van de genoemde specificaties gok ik dat deze minstens 3 jaar oud is. Gewoon een nieuwe laptop kopen.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:29

-36-

Trust me. I'm an amateur

Videokaart upgraden van een laptop is lastig verhaal als het al mogelijk is, maar heb zelf op tragere pc's video ge-edit. Wat voor cpu heb je eigelijk?
Ik zou als eerste ff kijken bij taskmanager of je geheugen of cpu niet vol lopen en of je de complete ati driverpack hebt met codecs en dat soort dingen dus niet die standaard door windows worden geinstalleerd. Voor de rest is video editing harddisk intensief dus als je iets wilt upgraden zou mischien beter geheugen of ssd kunnen upgraden

Ook nog kijken of je wel met juiste video instellingen aan het werk bent

[ Voor 53% gewijzigd door -36- op 03-05-2014 18:38 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

CEA > CSL

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.