Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop (975)

Pagina: 1
Acties:

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:42
Beste Tweakers,

Voor mijn ouders ben ik opzoek naar een nieuwe laptop, het budget is maximaal 950euro.
Hij zal vooral gebruikt worden voor browsen/office, mijn moeder speelt echter ook graag een spelletje dus op grafisch gebied moet hij wel een beetje mee komen. Ik heb zelf een paar maanden geleden een inspiron 7537 (799eu) en bevalt me erg goed, alleen qua gewicht kan het wat beter. Voor deze laptop is het budget dus wat ruimer en we zijn een paar maanden verder, voor dat geld hoop ik dat de laptop wat lichter is en eventueel wat future proof met bijvoorbeeld een volledige ssd.

Alvast bedankt. _/-\o_

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
1000 euro voor office en een spelletje?

• crepsly
Als je een compacte laptop (ultrabook) met een gtx740/750m + Haswell + FHD IPS + <2.4 KG wilt kom je wel rond deze prijs uit lijkt me?

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Wat voor spellen speelt je moeder? Als ik denk aan een moeder die spelletjes speelt gaan mijn gedachten gelijk uit naar Candy Crush. Het gaat dus blijkbaar om wat zwaardere spellen dan dat? :P

• crepsly
Je zou het inderdaad niet verwachten maar mijn moeder houd nogal van RTS spellen zoals Age of Empries, Anno en recentelijk Banished.