Een Autoradio kopen met, USB/BT, etc..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben voor mijn auto een autoradio aan het zoeken.
Hierbij ben ik ook opzoek naar een mooi en degelijke autoradio, zoals de volgende merken: Pioneer, JVC, Sony of Kenwood, (Philips ook mogelijk).

De autoradio, moet een in/afneembare front hebben, en daar achter en CD mogelijk bieden. (Niet vanuit de voorkant induwen, pas als je dat frontje opent), en tevens USB en Bluetooth.

Ik heb natuurlijk via Tweakers gekeken, zie link --> http://tweakers.net/categorie/680/autoradios/producten/
En tevens op andere website's zoals Mediamarkt/Saturn en eventueel ook naar kieskeurig.nl, helaas wat ik zie, is dat de meeste autoradio's soms 2 a 3 jaar oud zijn. En dan vraag ik mij af, waar kan ik enkel de nieuwe autoradio's vinden tot max 1 jaar oud?

Om het even een duidelijk beeld te geven, ben ik opzoek naar zo'n radio ongeveer. (Met 1 din dus);

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1320672953.jpeg
Hartelijk dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 19:33
Je zou in de pricewatch kunnen filteren op datum eerste verschijning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook geprobeerd, toch 1 gezien van 2 jaar oud weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:09:
Heb ik ook geprobeerd, toch 1 gezien van 2 jaar oud weer..
Ga naar de dichtstbijzijnde auto materialen zaak, de meeste zijn gewoon dealer van o.a. Pioneer en kunnen de nieuwste modellen gewoon leveren.

Wil je het toch online doen check dan http://www.pimtensen.nl/c...io-039-s/147l-autoradio/# Deze heeft meestal ook de nieuwste modellen online staan.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
InFamous schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Ga naar de dichtstbijzijnde auto materialen zaak, de meeste zijn gewoon dealer van o.a. Pioneer en kunnen de nieuwste modellen gewoon leveren.

Wil je het toch online doen check dan http://www.pimtensen.nl/c...io-039-s/147l-autoradio/# Deze heeft meestal ook de nieuwste modellen online staan.
Hee, bedankt Ragdoll!

Ik ga nu zijn website een goed doornemen.
Hartelijk dank nogmaals.

Even kijken nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Mijn Pioneer DEH-8400BT kan dit alles wel. Zou er evt ook nog wel van af willen als tweedehands geen issue is :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28

InFamous

excommunicado

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, nee die is oud, ik gaf mijn foto aan als voorbeeld hoe mijn autoradio er ongeveer uit moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat is er mis met oud?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niks natuurlijk, ben zelf oud, heb een oude auto, een oude vriendin.
Maar met 'technologie' of autoradio heb ik liever iets nieuws, dan 2 a 3 jaar 'oud'.

Dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok. Maar kan je dan niet beter alleen naar technieken kijken? Het is geen pc die hopeloos verouderd is. Naar mijn idee maak je het jezelf onnodig lastig. Modellen die precies doen wat je wilt, wil je niet omdat ze oud zijn

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:38:
Ok. Maar kan je dan niet beter alleen naar technieken kijken? Het is geen pc die hopeloos verouderd is. Naar mijn idee maak je het jezelf onnodig lastig. Modellen die precies doen wat je wilt, wil je niet omdat ze oud zijn
Hmm, je hebt misschien wel gelijk.
Alleen denk ik meer met de "nieuwste" modellen heb je meer features, of bijvoorbeeld dat een autoradio dan sneller een USB-stick kan inlezen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pioneer Car Audio Catalogus

hierin staan alle nieuwe 2013 Din1 radio's van pioneer

Met uitzondering van de DEH-X9500BHS hebben alle andere radio's een cd wisselaar waarbij je het frontje er niet hoeft af te halen.

Pioneer DEH-X9500BT Bij Pim heet hij DEH-X9500BT

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
JvS schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:38:
Juist :) mijn radio (3 jaar oud) speelt nog steeds alles en heeft bluetooth, 3 pre outs (sub, front, rear) usb en wat je meer wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Overigens zou ik juist nooit meer een cd-speler in m'n auto hoeven te hebben. Heb sinds jaren een speler zonder drive en speel alles vanaf m'n iPod/iPhone, SD of USB. Ideaal en het scheelt soms aanzienlijk in euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
heb al jaren een JVC KD-AVX22 heeft dvd en usb, het type JVC KD-AVX44 heeft ook bleutooht volgens mij.
een dvd speler heeft wel wat in de auto, heb al veel concerten van u2 gedraaid lol :)
Pagina: 1