Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beginnende C developer zoekt project-based werk, maar waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

• staxas
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-11 10:52
Ik ben een beginnende C(++) programmeur, en zoek part-time/freelance werk. Het liefst zou ik een paar uur per dag willen werken vanuit huis, het liefst aan overzichtelijke klussen. Op welke sites kan ik het beste zoeken naar vacatures/projecten die hier op aansluiten?

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik zie op freelance.nl altijd bergen met werk voorbij komen dus blijkbaar gebruiken mensen dat toch redelijk veel ondanks dat het een crappy site is. Wil je alleen betaald werk doen? Anders zou je kunnen gaan bijdragen aan een Open Source project om een naam op te bouwen en code op je GitHub te hebben.

iOS developer

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Probeer Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! eens :? Dat werk natuurlijk twee kanten op ;) En je maakt me niet wijs dat je met een paar minuten googlen niet -tig relevante sites kunt vinden.

Verder is dit niet echt een geschikt topic voor PRG (Waar hoort mijn topic?).

[ Voor 79% gewijzigd door RobIII op 03-05-2014 22:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.