Ik wil een game pc gaan samenstellen, alleen ben nog niet helemaal er over uit welke onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gamen denk aan Assassins Creed IV. (Hoeft niet op Maxed graphics )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600 en 800 euro(hierin moet ook de windows (7) licentie zitten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee ik wil alles nieuw/tweedehands bestellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua processor heb ik liever Intel dan AMD dus zelf zat ik te denken aan een Intel Core i5 4440, grafische kaart heb ik mij nog niet in verdiept dus ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever Intel dan AMD. Ook zou ik qua kast liever geen standaard kast hebben maar iets mooier
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Qua grote zou ik het graag in een Medium Tower of een Big Tower willen hebben. Geen wensen qua geluidsniveau of energie verbruik.
Graag hoor ik jullie ideeën,
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gamen denk aan Assassins Creed IV. (Hoeft niet op Maxed graphics )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600 en 800 euro(hierin moet ook de windows (7) licentie zitten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee ik wil alles nieuw/tweedehands bestellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua processor heb ik liever Intel dan AMD dus zelf zat ik te denken aan een Intel Core i5 4440, grafische kaart heb ik mij nog niet in verdiept dus ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever Intel dan AMD. Ook zou ik qua kast liever geen standaard kast hebben maar iets mooier
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Qua grote zou ik het graag in een Medium Tower of een Big Tower willen hebben. Geen wensen qua geluidsniveau of energie verbruik.
Graag hoor ik jullie ideeën,
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Mortemz op 05-05-2014 14:08 ]